Fora dla sprzedawców
Zaloguj się
Zaloguj się
imgZaloguj się
imgZaloguj się

Najnowsze dyskusje

Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji

Najnowsze dyskusje

Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon

Przeglądaj według kategorii

Najnowsze dyskusje

Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji

Najnowsze dyskusje

Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon

Witamy na forach sprzedawców

Przeglądaj według kategorii

Najnowsze dyskusje

Ostatnia aktywnośćOstatnio utworzoneNajczęściej oglądaneNajwięcej reakcji
user profile

Od 28 lipca 2025 r. podczas tworzenia lub edytowania ofert produktów realizowanych przez sprzedawcę, które zawierają baterie lub akumulatory lub są nimi zasilane, należy uzupełniać pytania dotyczące zgodności z wymogami w zakresie bezpieczeństwa baterii i akumulatorów. Zmiana ta ma na celu zapewnienie klientom bezpieczeństwa oraz poprawności informacji o produktach.

Podczas tworzenia oferty pojawi się następujące pytanie:

  • Czy baterie są wymagane?

Jeśli zaznaczysz odpowiedź twierdzącą, zobaczysz kolejne pytania:

  • Czy baterie są dołączone?
  • Jaki jest skład ogniwa baterii? (przykłady: alkaliczna, litowo-jonowa)

Informacje o składzie ogniw baterii lub akumulatora znajdziesz na baterii bądź akumulatorze, etykiecie producenta lub opakowaniu produktu. Jeśli typ baterii lub akumulatora nie znajduje się w sekcji Zarządzanie ofertami na stronie Dodaj produkty, wybierz Inna niż wymieniona i wprowadź skład ręcznie.

Uwaga: Jeśli udzielisz nieprawidłowych odpowiedzi na te pytania, Twoje oferty mogą zostać dezaktywowane.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Wymagane informacje i dokumenty dotyczące towarów niebezpiecznych.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile

Chcemy oferować naszym wspólnym klientom atrakcyjne oferty promocyjne i uczciwe zniżki. Aby nie utracić zaufania klientów, regularnie aktualizujemy nasze kryteria kwalifikacji do promocji.

Zapoznaj się dokładnie z poniższymi wytycznymi Amazon, aby upewnić się, że Twoje promocje zostaną zatwierdzone:

  • Obniżona cena, którą oferujesz w ramach wszystkich okazji i obniżek cen, nie może być wyższa od najniższej ceny produktu z ostatnich 30 dni, w tym od poprzednich cen promocyjnych, cen w ramach kuponów ani obniżek cen. Obecne promocje mogą mieć wpływ na przyszłe wartości cen promocyjnych.
  • Aby kwalifikować się do dowolnej promocji, produkty muszą mieć ocenę na poziomie co najmniej 2,5 gwiazdki ustaloną na podstawie co najmniej 5 opinii (w zależności od rodzaju promocji mogą obowiązywać różne progi). Oprócz tego produkty nie mogą być niebezpieczne, obraźliwe, nieodpowiednie ani wywołujące zakłopotanie.

Przestrzeganie tych wytycznych jest szczególnie istotne w przypadku promocji na ważne wydarzenia zakupowe, takie jak: Prime Day, Wielkie okazje Amazon Prime, Black Friday i Cyber Monday.

Dziękujemy za pomoc w utrzymaniu najwyższych standardów dla klientów.

Więcej informacji znajdziesz na stronach Zasady Amazon dotyczące cen referencyjnych, Rozwiązywanie problemów z ukrytymi i aktywnymi okazjami oraz Tworzenie promocji.

0 głosów
0 głosów
0 wyświetleń
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile

Ocena kondycji konta pomaga monitorować kondycję konta sprzedawcy, jeśli chodzi o przestrzeganie zasad sprzedaży na Amazon. Jest to liczba z przedziału 0–1000 wraz z odpowiadającym jej oznaczeniem kolorystycznym. Dzięki niej możesz ustalić, czy Twoje konto sprzedawcy w danym sklepie Amazon jest zagrożone dezaktywacją.

W tym artykule opisujemy kilka częstych nieporozumień dotyczących oceny kondycji konta:

1. Aby zapobiec dezaktywacji mojego konta, muszę mieć ocenę kondycji konta na poziomie 1000.

Nie. Ponieważ ocena kondycji konta może być liczbą z przedziału 1–1000, jeśli jej wartość jest na poziomie powyżej 200, uznajemy, że konto jest w dobrej kondycji.

Istnieją cztery poziomy naruszenia zasad: krytyczny, wysoki, średni i niski. Możesz utrzymać konto w dobrej kondycji, jeśli masz tylko naruszenia zasad o charakterze niekrytycznym, o ile szybko je usuniesz.

Jednak niezależnie od oceny kondycji konta możemy dezaktywować Twoje konto ze skutkiem natychmiastowym w razie podejrzenia, że dokonujesz oszustwa, wprowadzasz w błąd lub prowadzisz nielegalną lub w inny sposób szkodliwą działalność.

2. Po usunięciu oferty naruszającej zasady moja ocena kondycji konta się poprawi.

Nie. Jedynym sposobem na poprawę oceny kondycji konta jest regularne reagowanie na naruszenia zasad na stronie „Kondycja konta”, w tym również na naruszenia dotyczące usuniętych ofert. Nawet jeśli usuniesz ofertę, nadal będziesz w stanie usunąć dotyczące jej naruszenie za pośrednictwem strony „Zgodność z zasadami”.

3. Jeśli liczba moich zamówień się zmniejszy, ocena kondycji mojego konta może spaść do poziomu poniżej 200.

Nie. Jeśli liczba realizowanych zamówień w ciągu ostatni 180 dni się zmniejszy, wartość oceny kondycji konta może również się zmniejszyć, ale nigdy nie spadnie do poziomu poniżej 200, chyba że wystąpią naruszenia zasad. Najważniejsze w utrzymaniu dobrej kondycji konta jest zachowanie zgodności z zasadami i szybkie reagowanie na wszelkie naruszenia.

Więcej informacji na temat oceny kondycji konta znajdziesz na stronie Zasady programu dotyczącego oceny kondycji konta.

0 głosów
0 głosów
3 wyświetlenia
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność
user profile

Od 13 lipca akceptujemy wyłącznie wyniki badań zgodności produktów z wymogami pochodzące z laboratoriów spełniających standardy bezpieczeństwa Amazon. Zmiana ta ma na celu zapewnienie wiarygodnych wyników badań oraz bezpieczeństwa klientów.

Opracowaliśmy listę laboratoriów niespełniających naszych standardów bezpieczeństwa. Zapoznaj się z tą listą, zanim zlecisz badania lub prześlesz dokumentację produktu.

Lista niezatwierdzonych laboratoriów będzie regularnie aktualizowana na podstawie naszych ustaleń. Jeśli prześlesz dokument zgodności wystawiony przez laboratorium z tej listy, zostanie on odrzucony podczas procesu weryfikacji.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Zawieszone laboratoria badawcze.

Listę zatwierdzonych laboratoriów znajdziesz na stronie Sieć dostawców usług.

0 głosów
0 głosów
1 wyświetlenie
0 odpowiedzi
Ostatnia aktywność

Często zadawane pytania

Dowiedz się więcej o forach sprzedawców, udziale w dyskusjach i innych kwestiach!
Wyświetl często zadawane pytania

Wytyczne dla społeczności

Wskazówki dotyczące budowania bezpiecznej i integracyjnej społeczności.
Wyświetl wytyczne dla społeczności

Informacje o wersji

Śledź na bieżąco nowe ulepszenia na forach dla sprzedawców.
Wyświetl informacje o wersji

Warunki użytkowania

Zapoznaj się z regulaminem forów sprzedawców
Wyświetl warunki korzystania

Zasady ochrony prywatności

Zapoznaj się z zasadami ochrony prywatności na forach sprzedawców
Wyświetl zasady ochrony prywatności

Zgłoś naruszenie

Użyj tego formularza, aby zgłosić naruszenie zasad Amazon
Zgłoś