W zakładce Podsumowanie w Raporcie o płatnościach możesz sprawdzić, ile otrzymasz pieniędzy i kiedy nastąpi wypłata. Informacje te są aktualizowane automatycznie i zawsze dostępne w tym miejscu.
W Raporcie o płatnościach czasami wyświetlane jest niedostępne saldo. Jest to normalne przy sprzedaży na Amazon. Niedostępne saldo zwykle wskazuje ilość środków, które zostały zatrzymane w celu zagwarantowania, że masz wystarczająco dużo środków dostępnych od ręki na spełnienie wszelkich żądań zwrotu pieniędzy od kupujących oraz na potrzeby innych rodzajów obciążeń zwrotnych.
Regularne aktualizowanie konta sprzedawcy i dbanie o jego dobrą kondycję to najlepszy sposób na uniknięcie potencjalnych opóźnień w wypłacie środków.
Od zainicjowania przelewu przez Amazon do pojawienia się pieniędzy na Twoim koncie bankowym może upłynąć 5 dni roboczych.
Jeśli nadal oczekujesz wypłaty, przejdź do strony Kondycja konta w Seller Central, aby dowiedzieć się więcej na temat jakości Twojej sprzedaży oraz zasad dotyczących płatności.
Amazon Payments przekazuje wpływy ze sprzedaży na Twoje konto bankowe.