Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Dlaczego mam saldo ujemne?

Twoje konto sprzedawcy może mieć saldo ujemne, jeśli kwota opłat należnych z Twojej strony i dokonanych przez Ciebie zwrotów kosztów przekracza Twoją sprzedaż w okresie rozliczeniowym.

Raport płatności zawiera szczegółowe podsumowanie wszystkich kredytów i opłat zastosowanych do Twojego konta.

  • Opłaty: Opłaty należne firmie Amazon Services Europe Sàrl różnią się w zależności od Twojego typu sprzedawcy, sprzedawanych produktów oraz używanych usług. Aby wyświetlić szczegóły poniesionych opłat na poziomie zamówienia, wybierz kartę Widok transakcji na stronie Raport płatności i kliknij łączną kwotę zamówienia. Możesz również zapoznać się z dokumentami Umowa dotycząca Amazon Services Business Solutions i Tabela prowizji od sprzedaży na Amazon, aby uzyskać informacje na temat opłat związanych z Twoim kontem sprzedawcy.
  • Zwroty za produkt: Jeśli dokonasz zwrotu kosztów produktu, za który już otrzymano płatność, firma Amazon Services obciąży Cię pełną kwotą zwrotu kosztów powiększoną o opłatę manipulacyjną za zwrot kosztów i pomniejszoną o wszystkie odpowiednie prowizje od sprzedaży z zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat manipulacyjnych za zwrot kosztów, zapoznaj się z dokumentem Umowa dotycząca Amazon Services Business Solutions .
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates