Jeśli podczas weryfikacji roszczenia z Gwarancji od A do Z („roszczenia”) wymagane będą dodatkowe informacje, skontaktujemy się z Tobą pocztą elektroniczną. Twoim obowiązkiem jest udzielenie odpowiedzi w ciągu trzech dni kalendarzowych. Jeśli nie odpowiesz na powiadomienie o roszczeniu w ciągu trzech dni kalendarzowych, uznamy roszczenie klienta i obciążymy Twoje konto kwotą roszczenia.
Aby odpowiedzieć na powiadomienie o roszczeniu:
Sprawdzaj regularnie swoją pocztę e-mail, aby mieć świadomość, kiedy konieczne jest podjęcie działań w związku z wysuniętymi roszczeniami. Odpowiadaj niezwłocznie na roszczenia, aby zapewnić klientom dobre wrażenia z zakupów. Więcej informacji na temat wpływu roszczeń na jakość sprzedaży znajdziesz na stronie Wskaźnik wadliwych zamówień.
Więcej informacji na temat roszczeń znajdziesz na stronie Informacje o roszczeniach z Gwarancji od A do Z.
Zapoznaj się ze stroną Gwarancja od A do Z dla sprzedawców w witrynie internetowej Amazon Pay.