Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Status oferty na święta i inne nieobecności

Ustaw status ofert dla wielu rynków

Jeśli sprzedajesz na wielu rynkach Amazon, możesz wybrać pomiędzy zmianą statusu ofert dla wszystkich rynków lub tylko dla określonych rynków.

  • Aby zmienić status otwartych ofert dla samodzielnie realizowanych przedmiotów na wszystkich rynkach, użyj opcji Wszystkie oferty i zaznacz pole obok opcji Aktywna lub Nieaktywna.
  • Aby zrobić wyjątki i ustawić status oferty na rynek, użyj opcji Aktywna lub Nieaktywna dla każdego rynku.

Jeśli nie jesteś w stanie zrealizować zamówień z jakiegokolwiek powodu (na przykład w nagłych wypadkach rodzinnych, niekorzystnych warunkach pogodowych, wyjeżdżając na święta itd.), możesz zmienić swój status ofert na Nieaktywny. Spowoduje to usunięcie wszystkich Twoich ofert ze stron ze szczegółami produktu Amazon i wyników wyszukiwania w ciągu godziny. Jeśli masz jakiekolwiek oferty realizowane przez Amazon, pozostaną one aktywne w serwisie Amazon. Możesz zmienić swój status ofert dla wszystkich swoich ofert lub tylko dla określonych rynków.

Ważne: Musisz przetworzyć żądania zwrotu i odpowiadać na wiadomości od klientów w ciągu 24 godzin, nawet jeśli oferty są ustawione na Nieaktywne. Możesz zaktualizować ustawienia, aby otrzymywać e-maile z prośbą o zwrot z łączami do autoryzacji, zamknięcia lub odpowiedzi, a Amazon może automatycznie autoryzować żądania zwrotu. Dowiedz się więcej o automatyzacji zwrotów.
Uwaga: Przed zmianą statusu oferty sprawdź, czy nie ma żadnych oczekujących zamówień, ponieważ nie zostaną one automatycznie anulowane. Być może chcesz ustawić status ofert na Nieaktywne przed datą, od której Cię nie będzie, ponieważ rozwiązanie zamówień oczekujących może zająć trochę czasu.

Możesz nadal tworzyć i edytować oferty, gdy oferty są Nieaktywne. Dodatki i zmiany zostaną uwzględnione w serwisie Amazon, gdy zmienisz status ofert z powrotem na Aktywne.

Gdy będziesz gotów do ponownej sprzedaży, zmień status ofert z powrotem na Aktywne, a oferty pojawią się ponownie w ciągu jednej godziny.

Uwaga: Wszelkie obowiązujące miesięczne opłaty abonamentowe będą nadal naliczane, nawet jeśli oferty są nieaktywne.

Status ofert może być edytowany tylko przez użytkowników, którym przyznano prawo do zarządzania zapasami. Jeśli nie widzisz przycisku Edytuj obok sekcji Status ofert, nie masz uprawnień do zmiany tego ustawienia.

Uwaga: Ustawienia świąteczne nie mają zastosowania do Amazon Pay.

Aby ustawić oferty na Nieaktywne lub Aktywne, wykonaj następujące kroki.

  1. Na koncie sprzedawcy wybierz pozycję Ustawienia, a następnie wybierz Informacje o koncie.
  2. Na stronie Informacje o koncie sprzedawcy w sekcji Status oferty kliknij przycisk Jedziesz na wakacje?
  3. Wybierz jedną z następujących opcji:

    Opcja Opis
    Ustaw wszystkie oferty na Aktywne: Wszystkie Twoje oferty pojawią się ponownie na stronach ze szczegółami produktu Amazon i wynikach wyszukiwania w ciągu godziny.

    Nieaktywne: Usuwa wszystkie oferty ze stron ze szczegółami produktów Amazon i wyników wyszukiwania w ciągu jednej godziny.

    Indywidualne oferty Marketplace Aktywne: Oferty na określonych rynkach pojawią się ponownie na stronach szczegółów produktu i w wynikach wyszukiwania w ciągu jednej godziny.

    Nieaktywne: Usuwa wszystkie oferty ze wskazanych przez Ciebie rynków i wyniki wyszukiwania w ciągu jednej godziny.

  4. Po zakończeniu kliknij przycisk Zapisz.

Wszelkie obowiązujące miesięczne opłaty abonamentowe będą nadal naliczane, nawet jeśli oferty są nieaktywne.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates