Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zwrot pieniędzy za zamówienie

Przed dokonaniem zwrotu pieniędzy rozważ następujące kwestie:

  • Po zatwierdzeniu żądania zwrotu towaru możesz poczekać, aż otrzymasz produkt z powrotem od kupującego, zanim dokonasz zwrotu pieniędzy. Jeśli wolisz, możesz pozwolić kupującemu na zatrzymanie produktu, nawet jeśli zdecydujesz się na zwrot pieniędzy. Aby ustawić automatyczny zwrot pieniędzy bez zwrotu towaru w określonych sytuacjach, przejdź na stronę Zwroty pieniędzy bez zwrotu towaru.
  • Jeśli produkt zwrócony przez kupującego jest uszkodzony lub w stanie innym niż ten, w którym produkt został przez Ciebie wysłany, możesz dokonać częściowego zwrotu pieniędzy. Jeśli zdecydujesz się na częściowy zwrot pieniędzy, zalecamy wcześniejsze wyjaśnienie tego kupującemu, aby uniknąć nieporozumień lub ewentualnego roszczenia z Gwarancji od A do Z.
  • Jeśli opis produktu był poprawny i produkt został wystawiony prawidłowo, ale kupujący już nie chce tego produktu, możesz pomniejszyć zwracaną kwotę o koszty wysyłki, pod warunkiem że żądanie zwrotu zostało wygenerowane po upływie 14 dni od daty otrzymania towaru przez kupującego. Jeśli kupujący zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, sprzedawca powinien zwrócić kupującemu standardowe koszty wysyłki.

Ważne: Masz obowiązek dokonać zwrotu pieniędzy w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Zarządzanie zwrotami towarów.

Jeśli przypadkowo zwrócisz pieniądze w nieodpowiedniej kwocie lub za niewłaściwe zamówienie, zapoznaj się z sekcją Błędy podczas dokonywania zwrotu pieniędzy poniżej.

Poza zwrotem pieniędzy za zamówienie lub zamiast takiego zwrotu możesz dokonać zwrotu pieniędzy w geście dobrej woli.

W zależności od rodzaju zwrotu pieniędzy, którego chcesz dokonać, zapoznaj się z jedną z poniższych stron:

Błędy podczas dokonywania zwrotu pieniędzy

Gdy zwrot ma status Oczekiwanie, możesz go anulować, klikając przycisk Anuluj zwroty kosztów. Jeśli nie widzisz tego linku, zwrot kosztów został już dokonany i takiego zwrotu kosztów nie można anulować.

W takim przypadku możesz skontaktować się z kupującym i poprosić o ponowne obciążenie karty kredytowej przez Amazon.

Jeśli kupujący wyrazi zgodę, poproś go o kontakt z Działem Obsługi Klienta Amazon i wydanie dyspozycji ponownego obciążenia karty.

Uwaga: Kartę kredytową kupującego możemy ponownie obciążyć w ramach danego zamówienia tylko wtedy, kiedy otrzymamy żądanie bezpośrednio od kupującego.

Po ponownym obciążeniu karty klienta kwota pojawi się jako środki na Twoim koncie płatności.

Jeśli anulujesz zwrot kosztów, nie powiadomimy kupującego. Powiadamiamy kupujących tylko o faktycznie przyznanych zwrotach.

Karty podarunkowe i bony podarunkowe

Jeśli użyto karty podarunkowej lub kuponu podarunkowego Amazon do zapłaty za całość lub część zamówienia, przetwórz zwrot kosztów tak, jak zwykle. Część karty podarunkowej lub kuponu podarunkowego zostanie przelana z powrotem na konto Amazon kupującego, aby umożliwić jej wykorzystanie w ramach przyszłych zakupów.

Uwaga: W dalszym ciągu obowiązuje pierwotna data ważności kuponu podarunkowego.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates