Narzędzie Dodaj produkt to interaktywny interfejs internetowy służący do wystawiania niewielkiej liczby produktów, pojedynczo. To narzędzie jest dostępne w menu Zapasy na koncie Sprzedawcy. Narzędzia Dodaj produkt można używać, aby:
Zanim dopasujesz produkt do istniejącej oferty produktów w serwisie Amazon, upewnij się, że masz dostępne następujące informacje:
Informacje, które należy podać | Opis |
---|---|
Szczegóły oferty | Oferta obejmuje stan produktu, cenę, liczbę lub ilość, opcje wysyłki itp. Informacje o ofercie możesz aktualizować w dowolnym momencie. |
Wykonaj następujące kroki, aby dopasować do istniejącej oferty produktów:
Utwórz nową ofertę produktów
Jeśli nie możesz zlokalizować swojego produktu za pomocą polecenia Dodaj produkt, możesz utworzyć nową ofertę produktów w serwisie Amazon. Przed utworzeniem nowej oferty w serwisie Amazon upewnij się, że masz dostępne następujące informacje:
Informacje, które należy podać | Opis |
---|---|
Identyfikator produktu | Większość produktów posiada unikalny kod identyfikacyjny, np. UPC, EAN, JAN lub ISBN. Zapewnia on dokładne informacje na stronie szczegółowych informacji o produkcie. |
Szczegóły oferty | Szczegóły oferty obejmują stan produktu, cenę, liczbę lub ilość, opcje wysyłki itp. Informacje o ofercie możesz aktualizować w dowolnym momencie. |
Szczegółowe informacje o produkcie | Szczegółowe informacje o produkcie obejmują atrybuty takie jak nazwa produktu (tytuł), marka, kategoria, opis i zdjęcia. Te szczegółowe informacje dają kupującym jasny obraz oferowanego produktu i można je wykorzystać do podkreślenia jego specjalnych funkcji. Obowiązkowe atrybuty mogą ulegać zmianom w zależności od kategorii, w której wystawiasz swoje produkty. |
Słowa kluczowe i wyszukiwanie haseł | Silne słowa kluczowe mogą ułatwić kupującym znalezienie produktów. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Efektywne używanie wyszukiwania haseł. |
Aby utworzyć nową ofertę produktu w serwisie Amazon, wykonaj następujące czynności:
Dostarczone informacje są publikowane w serwisie Amazon zazwyczaj w ciągu 15 minut, a Twoja oferta będzie widoczna dla klientów poprzez wyszukiwanie i przeglądanie. Po dodaniu nowych produktów lub ofert potwierdź, czy możesz znaleźć swoje produkty, wyszukując je lub przeglądając. Jeśli nie możesz znaleźć swoich produktów, zobacz Skuteczne korzystanie z wyszukiwania haseł .
Niezależnie od tego, czy produkt, który zamierzasz sprzedawać, jest już oferowany na Amazon, czy też tworzysz nową ofertę, możesz dotrzeć do większej liczby klientów, jeśli podczas procesu wystawiania oferty udostępnisz ją w wielu serwisach Amazon. Aby poza ofertą w serwisie wybranym w nagłówku Seller Central utworzyć oferty w innych serwisach, dla każdego z nich podaj w zakładce Oferta dodatkowe atrybuty (np. cenę). Cena powinna być podana we wskazanej w polu ceny walucie lokalnej obowiązującej w danym serwisie. Jeśli produkt nie ma jeszcze stron w tych serwisach, Amazon spróbuje automatycznie przetłumaczyć je i utworzyć za Ciebie. Proces ten może potrwać do 48 godzin. Po jego zakończeniu możesz zasugerować zmiany treści w języku lokalnym.
Dostępne serwisy są wskazywane na podstawie miejsca, w którym zarejestrował się sprzedawca. W przypadku serwisów poza regionami takimi jak Europa czy Ameryka Północna decydują o tym powiązane konta. Więcej informacji na temat zasad wystawiania ofert w poszczególnych serwisach znajdziesz na stronie Ograniczenia Amazon dotyczące kategorii, produktów i treści .