Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Dodawanie produktów pojedynczo

Narzędzie Dodaj produkt to interaktywny interfejs internetowy służący do wystawiania niewielkiej liczby produktów, pojedynczo. To narzędzie jest dostępne w menu Zapasy na koncie Sprzedawcy. Narzędzia Dodaj produkt można używać, aby:

  • Dopasować do istniejącej oferty produktu: Jeśli masz produkt, który chcesz sprzedać , a który już istnieje w serwisie Amazon, musisz dopasować go do istniejącej strony szczegółowych informacji o produkcie.
  • Utworzyć nową ofertę produktu: Jeśli produkt, który chcesz sprzedać, nie istnieje w serwisie Amazon, możesz wystawić nowy produkt, a Amazon utworzy nową stronę szczegółowych informacji o produkcie.
Dopasuj do istniejącej listy produktów

Zanim dopasujesz produkt do istniejącej oferty produktów w serwisie Amazon, upewnij się, że masz dostępne następujące informacje:

Informacje, które należy podać Opis
Szczegóły oferty Oferta obejmuje stan produktu, cenę, liczbę lub ilość, opcje wysyłki itp. Informacje o ofercie możesz aktualizować w dowolnym momencie.

Wykonaj następujące kroki, aby dopasować do istniejącej oferty produktów:

  1. Wybierz Dodaj produkt z listy rozwijanej Zapasy i wyszukaj produkt, który chcesz sprzedać w serwisie Amazon. Wyniki są dokładniejsze w przypadku wyszukiwania po identyfikatorze produktu, np. UPC, EAN, JAN lub ISBN.
  2. Jeśli zlokalizujesz produkt, który chcesz sprzedać, wykonaj następujące czynności:
    1. Kliknij Sprzedaj ten produkt.
    2. Wprowadź szczegóły oferty w podanych polach danych. Wymagane pola są oznaczone gwiazdką.
    3. Kliknij Zapisz.

Utwórz nową ofertę produktów

Jeśli nie możesz zlokalizować swojego produktu za pomocą polecenia Dodaj produkt, możesz utworzyć nową ofertę produktów w serwisie Amazon. Przed utworzeniem nowej oferty w serwisie Amazon upewnij się, że masz dostępne następujące informacje:

Informacje, które należy podać Opis
Identyfikator produktu Większość produktów posiada unikalny kod identyfikacyjny, np. UPC, EAN, JAN lub ISBN. Zapewnia on dokładne informacje na stronie szczegółowych informacji o produkcie.
Szczegóły oferty Szczegóły oferty obejmują stan produktu, cenę, liczbę lub ilość, opcje wysyłki itp. Informacje o ofercie możesz aktualizować w dowolnym momencie.
Szczegółowe informacje o produkcie Szczegółowe informacje o produkcie obejmują atrybuty takie jak nazwa produktu (tytuł), marka, kategoria, opis i zdjęcia. Te szczegółowe informacje dają kupującym jasny obraz oferowanego produktu i można je wykorzystać do podkreślenia jego specjalnych funkcji. Obowiązkowe atrybuty mogą ulegać zmianom w zależności od kategorii, w której wystawiasz swoje produkty.
Słowa kluczowe i wyszukiwanie haseł Silne słowa kluczowe mogą ułatwić kupującym znalezienie produktów. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Efektywne używanie wyszukiwania haseł.

Aby utworzyć nową ofertę produktu w serwisie Amazon, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz Dodaj produkt z listy rozwijanej Zapasy.
  2. Kliknij Utwórz nową ofertę produktów.
  3. Przeszukaj lub przejrzyj kategorię odpowiadająca produktowi, który chcesz sprzedać, i kliknij przycisk Wybierz kategorię. Dokładny wybór kategorii może pomóc kupującym w łatwiejszym znalezieniu produktów.
  4. Po wprowadzeniu wymaganych informacji na kartach kliknij Zapisz zmiany, aby zakończyć proces wystawiania oferty. Informacje o ofertach produktów możesz edytować w dowolnym momencie.

Uwaga:
  1. Strony szczegółowych informacji o produktach są udostępniane innym sprzedawcom, którzy mogą oferować ten sam produkt. Amazon wybiera, jakie informacje należy umieścić na stronie szczegółowych informacji o produkcie w oparciu o wkład producenta i sprzedawcy. Aby dowiedzieć się więcej, zobacz Strony szczegółowych informacji o produkcie i oferty .
  2. Amazon wyświetla oferty z odpowiednimi i dokładnymi informacjami na stronie szczegółowych informacji. Zdecydowanie zaleca się podanie odpowiednich informacji na temat oferty produktu, aby pomóc kupującym w dokonaniu świadomego zakupu. Zapoznaj się z następującymi przewodnikami pomocowymi dotyczącymi najlepszych praktyk podczas wystawiania oferty produktu:

Dostarczone informacje są publikowane w serwisie Amazon zazwyczaj w ciągu 15 minut, a Twoja oferta będzie widoczna dla klientów poprzez wyszukiwanie i przeglądanie. Po dodaniu nowych produktów lub ofert potwierdź, czy możesz znaleźć swoje produkty, wyszukując je lub przeglądając. Jeśli nie możesz znaleźć swoich produktów, zobacz Skuteczne korzystanie z wyszukiwania haseł .

Wystawianie ofert w wielu serwisach Amazon

Niezależnie od tego, czy produkt, który zamierzasz sprzedawać, jest już oferowany na Amazon, czy też tworzysz nową ofertę, możesz dotrzeć do większej liczby klientów, jeśli podczas procesu wystawiania oferty udostępnisz ją w wielu serwisach Amazon. Aby poza ofertą w serwisie wybranym w nagłówku Seller Central utworzyć oferty w innych serwisach, dla każdego z nich podaj w zakładce Oferta dodatkowe atrybuty (np. cenę). Cena powinna być podana we wskazanej w polu ceny walucie lokalnej obowiązującej w danym serwisie. Jeśli produkt nie ma jeszcze stron w tych serwisach, Amazon spróbuje automatycznie przetłumaczyć je i utworzyć za Ciebie. Proces ten może potrwać do 48 godzin. Po jego zakończeniu możesz zasugerować zmiany treści w języku lokalnym.

Dostępne serwisy są wskazywane na podstawie miejsca, w którym zarejestrował się sprzedawca. W przypadku serwisów poza regionami takimi jak Europa czy Ameryka Północna decydują o tym powiązane konta. Więcej informacji na temat zasad wystawiania ofert w poszczególnych serwisach znajdziesz na stronie Ograniczenia Amazon dotyczące kategorii, produktów i treści .

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates