Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zgłaszanie naruszenia

Sprzedawcy są odpowiedzialni za przestrzeganie wszystkich przepisów prawa, rozporządzeń i zasad Amazon podczas wystawiania produktów. Amazon zachęca sprzedawców do zgłaszania nadużyć związanych z ofertami, a także naruszeń zasad Amazon lub obowiązujących przepisów prawa.

Wszystkie zgłoszenia są dokładnie badane przez nasz zespół.

W związku z ochroną prywatności wyniki naszych dochodzeń nie mogą być ujawnione, jednakże w stosownych przypadkach podejmowane będą działania dyscyplinarne.

Naruszenia zasad są wynikiem naruszenia przez sprzedawcę działań wymienionych na stronie Zasady sprzedaży i Kodeks postępowania.


  1. Kliknij Zgłoś nadużycie.
  2. Wybierz typ naruszenia.
  3. Podaj numer zamówienia lub ASIN/ISBN.
  4. W polu Opisz swój problem koniecznie podaj następujące informacje:
    • nazwa sklepu lub firmy sprzedawcy, którego zgłaszasz
    • ASIN lub ISBN ze strony produktu oraz nazwę produktu
    • serwisy, w których doszło do naruszenia
    • zwięzły opis naruszenia w oparciu o zasady
    • dokumentacja pomocnicza (na przykład numery zamówienia, powiązane wiadomości lub paragony).
  5. Prześlij zgłoszenie.

Zgłaszanie naruszenia kupującego

W przypadku problemów z wystawioną przez kupującego opinią o sprzedawcy przejdź do Menedżera opinii i wybierz odpowiednią pozycję z menu rozwijanego w kolumnie Działania.

Aby zgłosić obraźliwą wiadomość wysłaną przez kupującego, przejdź do Wiadomości od kupujących.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates