Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Ustaw swoje preferencje dotyczące zwrotu towaru

Sprzedawcy profesjonalni mogą dostosowywać opcje zwrotu towaru za pomocą strony Ustawienia dotyczące zwrotów. Na tej stronie dostępne są trzy zakładki.


  1. Ustawienia ogólne

    Na zakładce Ustawienia ogólne możesz aktywować powiadomienia e-mail o żądaniach zwrotów towarów, ustawić preferencje dotyczące zwrotów towarów i zarządzać instrukcjami dotyczącymi zwrotów towarów.

    Uwaga: Instrukcje dotyczące zwrotów towarów są wyświetlane klientowi podczas tworzenia żądania zwrotów towarów.
    Przykłady instrukcji:
    • „Pamiętaj, aby usunąć wszelkie dane osobowe z urządzenia przed dokonaniem zwrotu towaru”.
    • „Upewnij się, że w przesyłce ze zwrotem towaru znajdują się wszystkie elementy produktu, w tym…”.
    • „Jeśli masz problemy z produktem i wolisz uzyskać wsparcie zamiast zwracać towar, skontaktuj się z nami”.
  2. Zwrot pieniędzy bez zwracania towaru

    Na zakładce Zwrot pieniędzy bez zwracania towaru możesz ustawić zautomatyzowane zwroty pieniędzy za produkty, których zwrotu nie chcesz. Ta funkcja może być aktywowana na poziomie reguły lub dla określonych kodów SKU. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwrot pieniędzy bez zwracania towaru.

  3. Ustawienia adresu zwrotnego

    Na zakładce Ustawienia adresu zwrotnego możesz skonfigurować adresy zwrotne dla każdego z serwisów, w których oferujesz swoje produkty. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Ustawienia domyślnego adresu zwrotnego i Wiele adresów zwrotnych.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates