Sprzedawcy profesjonalni mogą dostosowywać opcje zwrotu towaru za pomocą strony Ustawienia dotyczące zwrotów. Na tej stronie dostępne są trzy zakładki.
Na zakładce Ustawienia ogólne możesz aktywować powiadomienia e-mail o żądaniach zwrotów towarów, ustawić preferencje dotyczące zwrotów towarów i zarządzać instrukcjami dotyczącymi zwrotów towarów.
Na zakładce Zwrot pieniędzy bez zwracania towaru możesz ustawić zautomatyzowane zwroty pieniędzy za produkty, których zwrotu nie chcesz. Ta funkcja może być aktywowana na poziomie reguły lub dla określonych kodów SKU. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zwrot pieniędzy bez zwracania towaru.
Na zakładce Ustawienia adresu zwrotnego możesz skonfigurować adresy zwrotne dla każdego z serwisów, w których oferujesz swoje produkty. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Ustawienia domyślnego adresu zwrotnego i Wiele adresów zwrotnych.