Zapasy bez aktywnych ofert to zapasy FBA w centrach logistycznych, które nie mają powiązanych aktywnych ofert i dlatego nie są dostępne w sprzedaży na Amazon. Gdy zapasy są bez aktywnych ofert, wymagają ponownej aktywacji ofert produktów lub usunięcia zapasów.
Amazon powiadamia o zapasach bez aktywnych ofert na trzy sposoby:
Jeśli usuniesz lub zamkniesz ofertę produktu, lub zmienisz ją z Realizacja przez Amazon (FBA) na Realizacja przez sprzedawcę, może to spowodować powstanie zapasów bez aktywnych ofert. Zapasy bez aktywnych ofert mogą również powstać w wyniku problemów z ofertą produktu, zgłoszeń dotyczących naruszenia lub błędów systemowych.
Pełną listę przyczyn zapasów bez aktywnych ofert znajdziesz na stronie Rozwiązywanie problemów związanych z zapasami bez aktywnych ofert.
Zapasy bez aktywnych ofert powstaną, jeśli w centrum logistycznym zostaną zgubione zapasy lub jeśli klient zwróci produkt bez aktywnej oferty.
Jeśli w szablonie przesyłania wielu zapasów naraz zostanie wypełniona kolumna ilości, np. z pliku z zapasami, statusy ofert zmieniają się automatycznie z Realizacja przez Amazon (FBA) na Realizacja przez sprzedawcę, co spowoduje powstanie zapasów bez aktywnych ofert.
Ponadto, jeśli nie wypełnisz kolumny Czy ten produkt to bateria lub jest zasilany bateriami?, może to spowodować powstanie zapasów bez aktywnych ofert w niektórych kategoriach.
Podczas tworzenia nowej lub poprawiania istniejącej oferty produktu upewnij się, że wartości ASIN, SKU i stanu są takie same jak wartości na liście zapasów bez aktywnych ofert.
Przed wysłaniem przesyłki należy podać wszystkie ważne informacje dotyczące oferty produktu, takie jak marka, kategoria, cena i stan.