Aby wygrać Buy Box, najpierw upewnij się, że zarówno Ty, jak i oferowane przez Ciebie przedmioty kwalifikują się do udziału.
Uzyskanie kwalifikacji, aby móc wygrać Buy Box nie gwarantuje wygranej; to powiedziawszy, jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse.
Istnieje kilka sposobów, aby sprawdzić czy ceny Twoich przedmiotów są konkurencyjne i upewnić się, że tak jest.
Sprzedawcy, którzy oferują szybsze opcje wysyłki, częściej wygrywają Buy Box. Dostępne opcje możesz wyszukać w Ustawieniach wysyłki.
Jakość obsługi klienta mierzymy na kilka różnych sposobów. Możesz sprawdzić kondycję swojego konta aby zobaczyć, jak sobie radzisz. Podczas gdy niektóre mierniki, takie jak wskaźnik wadliwych zamówień, wskaźnik zamówień anulowanych i wskaźnik opóźnień w wysyłce mogą mieć większe znaczenie przy uwzględnieniu statusu Buy Box, bierzemy pod uwagę wszystkie dostępne mierniki.
Śledzenie na bieżąco wszystkich aspektów kondycji Twojego konta to świetny sposób, aby upewnić się, że dążysz do uzyskania Buy Box i zdobycia szacunku i zaufania klientów.
Nie wygrasz Buy Box, jeśli masz braki w magazynie. Aktualizuj stan swoich zapasów i planuj je odpowiednio, mając na uwadze rzeczy, które szybko się sprzedają.
Narzędzie Amazon Selling Coach może wyświetlać powiadomienia o niskiej dostępności i niedostępności zapasów, informując Cię w czasie rzeczywistym, że pora uzupełnić zapasy.
Oferty, które nie wygrają Buy Box, kwalifikują się do umieszczenia w polu Więcej opcji zakupu. Pamiętaj jednak, że Amazon nie gwarantuje miejsca w żadnej z tych lokalizacji.