Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Użyj aplikacji uwierzytelniającej do weryfikacji dwuetapowej

Zamiast otrzymywać kod za pomocą wiadomości SMS lub połączenia głosowego za każdym razem, gdy chcesz zalogować się na konto sprzedawcy, możesz użyć aplikacji uwierzytelniającej do generowania kodu uwierzytelniającego. Aplikacje uwierzytelniające nie wymagają zasięgu sieci telefonicznej ani połączenia z internetem do działania, ale należy je pobrać na dowolne wybrane urządzenie lub komputer.

Aby pobrać aplikację uwierzytelniającą, przejdź do sklepu z aplikacjami w swoim urządzeniu lub wyszukaj w internecie:

  • Jeśli używasz urządzenia z systemem iOS lub Android, możesz pobrać aplikację Microsoft Authenticator lub Google Authenticator z odpowiedniego sklepu z aplikacjami. Jeśli wolisz korzystać z innej aplikacji uwierzytelniającej, upewnij się, że obsługuje TOTP-OATH (algorytm hasła jednorazowego opartego na czasie przyjęty przez Initiative for Open Authentication).
  • Jeśli używasz komputera, tabletu lub innego urządzenia z systemem Windows, wyszukaj frazę „aplikacja uwierzytelniająca” w Sklepie Windows.
  • Możesz również pobrać z internetu rozszerzenia lub dodatki do przeglądarki.
Uwaga: Aplikacje uwierzytelniające nie mają dostępu do hasła do Seller Central ani informacji o koncie.

Możesz wybrać jedną z dwóch metod dodania konta sprzedawcy do aplikacji.

Rejestracja z tego samego urządzenia

Użyj tej metody, jeśli instalujesz aplikację uwierzytelniającą na urządzeniu, które nie ma aparatu lub którego nie możesz użyć do zeskanowania kodu QR (np. na komputerze PC).


  1. Zaloguj się do Seller Central i przejdź do opcji Ustawienia > Ustawienia logowania.
  2. Kliknij przycisk Edytuj obok opcji Zaawansowane ustawienia zabezpieczeń, a następnie kliknij przycisk Rozpocznij.
  3. Sprawdź aplikację uwierzytelniającą po wyświetleniu monitu o wybranie sposobu otrzymywania kodów.
  4. Kliknij łącze Nie możesz zeskanować kodu kreskowego? i skopiuj tam informacje.
  5. Otwórz aplikację uwierzytelniającą, dodaj nowe konto i wklej skopiowane informacje. Spowoduje to powiązanie aplikacji z kontem sprzedawcy.
  6. Aplikacja automatycznie wygeneruje losowy kod, który należy ponownie wprowadzić na ekranie rejestracji pod kodem QR. Kliknij Zweryfikuj kod i kontynuuj.
  7. Aplikacja będzie teraz generować nowe kody w sposób ciągły.

Rejestracja za pomocą dwóch urządzeń

Użyj tej metody, jeśli urządzenie, na którym zainstalowano aplikację uwierzytelniającą, ma aparat.


  1. Zaloguj się do Seller Central przy użyciu komputera lub urządzenia innego niż to, na którym zainstalowano aplikację uwierzytelniającą. Przejdź do opcji Ustawienia > Ustawienia logowania.
  2. Kliknij przycisk Edytuj obok opcji Zaawansowane ustawienia zabezpieczeń, a następnie kliknij przycisk Rozpocznij.
  3. Sprawdź aplikację uwierzytelniającą po wyświetleniu monitu o wybranie sposobu otrzymywania kodów. Na ekranie zostanie wyświetlony kod QR.
  4. Otwórz aplikację uwierzytelniającą na innym urządzeniu i dodaj nowe konto. Kamera urządzenia aktywuje się i możesz jej użyć do zeskanowania kodu QR.
  5. Aplikacja automatycznie wygeneruje losowy kod, który należy ponownie wprowadzić na ekranie rejestracji pod kodem QR. Kliknij Zweryfikuj kod i kontynuuj.
  6. Aplikacja będzie teraz generować nowe kody w sposób ciągły.

Więcej informacji

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates