Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Przegląd Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą

Strona Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą umożliwia komunikację z kupującymi w serwisie Amazon Marketplace za pośrednictwem poczty e-mail lub Seller Central. Usługa korzysta z zaszyfrowanych adresów e-mail zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. Na przykład, gdy kontaktuj się z Tobą kupujący, Amazon przypisuje mu zaszyfrowany alias, taki jak a222d34b3891234b@marketplace.amazon.com. Następnie Amazon przekierowuje do Ciebie wiadomości e-mail za pośrednictwem zaszyfrowanego aliasu.

Korzyści z przesyłania wiadomości między kupującymi a sprzedawcą

W historii wiadomości między kupującymi a sprzedawcą znajduje się dokumentacja całej korespondencji pomiędzy kupującymi a sprzedawcą. Nawet gdy odpowiadasz za pomocą osobistej lub służbowej poczty e-mail, usługa rejestruje ją przy użyciu zaszyfrowanego aliasu poczty e-mail.

Korzyści obejmują:

  • Zwiększone bezpieczeństwo komunikacji między kupującymi a sprzedawcą.
  • Jedno miejsce do wyświetlania wszystkich wysłanych i odebranych wiadomości, zarówno z usługi, jak i z systemu poczty e-mail (w tym Outlook, Hotmail, Gmail, Thunderbird, GMX itd.).
  • Ulepszona komunikacja między kupującymi a sprzedawcą, pozwalająca na ograniczenie sporów i roszczeń.
  • Zapis całej korespondencji między kupującymi a sprzedawcą, co skutkuje szybszym rozwiązywaniem sporów przez Amazon.

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź temat Często zadawane pytania dotyczące wiadomości między kupującymi a sprzedawcą.

Włącz możliwość zadawania pytań dotyczących produktów dla zamówień FBA

Jeśli realizujesz własne zamówienia, wiadomości między kupującymi a sprzedawcą są domyślnie włączone. Sprzedawcy korzystający z usługi Realizowane przez Amazon (FBA) mogą włączyć Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą, aby odpowiedzieć na określone pytania dotyczące produktów i poprawić jakość obsługi kupującego w ramach FBA. Twoja specjalistyczna wiedza o produkcie może pomóc w obniżeniu stawek zwrotu produktów i zachęcić do dalszych zakupów.

Uwaga: Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą w ramach FBA są przeznaczone wyłącznie do składania zapytań o produkty. Nie możesz nawiązywać kontaktu z kupującym; możesz wyłącznie odpowiadać na wiadomości o zwrotach zawierających produkt FBA oznaczony jako prezent. Zapytania związane z obsługą klienta dotyczące zamówień realizowanych przez Amazon, takie jak sposób lub miejsce zwrotu zakupionego przedmiotu należy przekierować do działu obsługi klienta Amazon.

Aby umożliwić kupującym wysyłanie wiadomości o Twoich produktach przez Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą:

  1. W menu Ustawienia wybierz polecenie Realizowane przez Amazon.
  2. W obszarze Pomoc techniczna dotycząca produktu kliknij przycisk Edytuj.
  3. Wybierz pozycję Włącz, a następnie kliknij przycisk Aktualizuj.


Przegląd Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą


Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates