Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zmiana ustawień logowania

Aby zmienić adres e-mail przypisany do konta i hasło, wykonaj następujące kroki:


  1. Na swoim koncie Sprzedawcy przejdź do sekcji Ustawienia i kliknij Ustawienia logowania.
  2. W obszarze Ustawienia hasła kliknij Edytuj.
  3. W polu Adres e-mail wprowadź adres e-mail, którego chcesz użyć.
  4. W polu Nowe hasło wpisz swoje nowe hasło.
  5. W polu Wprowadź ponownie hasło jeszcze raz wprowadź to samo nowe hasło.
  6. Kliknij przycisk Prześlij, aby zapisać zmiany.

Jeśli dla Twojego konta włączono weryfikację dwuetapową, do zatwierdzenia zmian wprowadzonych w Zaawansowanych ustawieniach zabezpieczeń możemy dodatkowo wymagać wprowadzenia kodu zabezpieczającego. Dowiedz się więcej o weryfikacji dwuetapowej .

Uwaga: Jeśli do integracji z Seller Central używasz XML lub AMTU , musisz również zaktualizować swój adres e-mail i hasło używane dla potrzeb korzystania z tych metod przesyłania danych, gdyż inaczej mogą one nie działać prawidłowo.

Jak skonfigurować pytania zabezpieczające i odpowiedzi

Pytania zabezpieczające są uzupełniającym sposobem weryfikacji Twojej tożsamości przez firmę Amazon. Wykorzystamy pytania zabezpieczające tylko w okolicznościach wymagających dodatkowej weryfikacji Twojej tożsamości.

Aby zarejestrować pytania zabezpieczające i przypisać im właściwe odpowiedzi, wykonaj następujące kroki:

  1. W swoim profilu w serwisie Seller Central otwórz stronę Ustawienia logowania.
  2. Kliknij przycisk Zmień w sekcji Pytania zabezpieczające.
  3. Wybierz jedno z pytań i wprowadź odpowiedź na nie. Powtórz ten krok z pozostałymi pytaniami nr 2 i 3.
  4. Wprowadź bieżące hasło i kliknij Aktualizuj.

Oto kilka wskazówek pomocnych przy wyborze dobrych pytań zabezpieczających i odpowiedzi:

  • Wybierz pytania, na które tylko Ty znasz odpowiedź i które nie są skojarzone z Twoim hasłem.
  • Wybierz odpowiedzi, których Ty nie zapomnisz, ale które trudno będzie odgadnąć lub sprawdzić innym osobom.

Wskazówki dotyczące ochrony pytań zabezpieczających i odpowiedzi:

  • Nigdy nikomu nie mów o swoich pytaniach zabezpieczających i odpowiedziach i nie zapisuj ich.
  • Nigdy nie wysyłaj pytań zabezpieczających ani odpowiedzi pocztą elektroniczną.
  • Nigdy nie odpowiadaj e-mailem na pytania dotyczące pytań zabezpieczających i odpowiedzi, nawet jeśli wiadomość wygląda autentycznie.
  • Okresowo zmieniaj swoje pytania zabezpieczające i odpowiedzi.

Jak naprawić błąd

Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie dotyczący odpowiedzi na pytanie zabezpieczające, będzie to oznaczać, że wprowadzona odpowiedź nie była zgodna z zarejestrowaną odpowiedzią na to pytanie. Spróbuj ponownie, a przy tym:

  • Nie dodawaj dodatkowych spacji (kopiowanie i wklejanie tekstu czasami powoduje dodanie dodatkowych spacji).
  • Używaj wielkich i małych liter dokładnie w taki sposób, jak zostały one użyte podczas rejestrowania prawidłowych odpowiedzi.

Jeśli nadal nie możesz zalogować się do Seller Central, kliknij link Nie pamiętasz odpowiedzi na swoje pytanie zabezpieczające? na stronie Pytania zabezpieczające, aby skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy.

Zobacz także

Wybierz mocne hasło

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates