Te poradniki pomogą Ci skutecznie wystawiać oferty produktów na Amazon i zmaksymalizować sprzedaż. Są to instrukcje napisane w przystępny sposób, które zawierają wyraźnie sformułowane przykłady zalecanych i niezalecanych rozwiązań oraz informacje o wszystkich elementach niezbędnych do przygotowania doskonałej – pod względem treści i atrakcyjności – oferty produktu, zawierającej następujące elementy:
Wszyscy sprzedawcy będą korzystać ze strony szczegółowych informacji o produkcie oraz całej zawartej w niej treści. Nie dodawaj żadnych informacji dotyczących wyłącznie Twoich ofert, takich jak cena, liczba lub ilość bądź stan. Informacje te można dodać podczas wystawiania oferty. Podsumowując:
Aby dowiedzieć się, jak tworzyć warianty przy użyciu powiązań nadrzędny-podrzędny dla produktów z działu Moda, obejrzyj film w Seller University.
Kliknij poniższe łącza, aby pobrać kopię odpowiednich wytycznych dotyczących stylu dla kategorii, w której sprzedajesz produkty.