Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady i wymagania dotyczące FBA

Zanim wystawisz oferty w ramach programu Realizacja przez Amazon (FBA), koniecznie dowiedz się, jakie zasady i wymagania obowiązują sprzedawców korzystających z FBA.

Zasady dotyczące FBA

  • Zwrot towaru w przypadku zamówień złożonych na Amazon

    Zasady Amazon dotyczące zwrotu towaru określają sposób obsługi zwrotów od klientów w ramach FBA, a także okoliczności, w jakich może przysługiwać Ci pełny lub częściowy zwrot kosztów w przypadku zwrotu towaru zatwierdzonego przez Amazon. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zwrot towaru w przypadku zamówień złożonych na Amazon.

  • Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA

    Za zapasy, które zostały zgubione lub uszkodzone, gdy pieczę nad nimi sprawował Amazon (zostały uszkodzone przez przewoźnika partnerskiego Amazon, w centrum logistycznym lub podczas dostawy do klienta), może należeć Ci się częściowy lub pełny zwrot kosztów. Więcej informacji znajdziesz na stronie Zasady zwrotu kosztów za zgubione lub uszkodzone zapasy FBA.

Wymagania dotyczące FBA

  • Ograniczenia dotyczące produktów FBA

    Niektóre produkty wymagają uprzedniego zatwierdzenia, zanim będzie je można sprzedawać na Amazon. Ponadto istnieją produkty, które nie mogą być sprzedawane jako produkty FBA lub muszą spełnić określone wymagania, aby mogły być sprzedawane w ramach FBA.

    Więcej informacji znajdziesz na stronie Ograniczenia dotyczące produktów FBA.

  • Wymagania dotyczące zapasów

    Zapasy wysyłane do centrów logistycznych Amazon muszą spełniać określone wymagania, w tym dotyczące etykietowania, pakowania i wysyłki. Więcej informacji znajdziesz na stronie Wymagania dotyczące zapasów.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates