Kupujący mogą wystawić sprzedawcom opinię na temat zamówień, które są realizowane przez Amazon, podobnie jak dzieje się to w przypadku zamówień zrealizowanych przez sprzedawców. Menedżer opinii na karcie Jakość obsługi umożliwia śledzenie satysfakcji kupujących dotyczącej Twojej usługi. Możesz przeglądać krótko- i długoterminowe statystyki, a także szczegółowe wpisy opinii, w tym komentarze i adresy e-mail kupujących.
Gdy kupujący wystawia negatywną opinię związaną z usługą dostawy świadczoną przez firmę Amazon, możesz poprosić o usunięcie opinii . Po przejrzeniu opinii możemy przekreślić ocenę negatywną i nie będzie ona miała odzwierciedlenia w Twoich wskaźnikach jakości obsługi. Komentarz kupującego pozostanie, opatrzony informacją od Amazon, która stwierdza: „To zamówienie było realizowane przez Amazon i bierzemy odpowiedzialność za tę realizację”.
Jeśli jednak okaże się, że jakakolwiek część komentarza dotyczy stanu produktu umieszczonego w ofercie użytkownika (Nowy, Używany itp.) lub jakiejkolwiek usługi, którą to użytkownik, a nie Amazon, świadczył lub zorganizował jej świadczenie na rzecz kupującego, opinia i negatywna ocena pozostaną bez zmian.
Należy pamiętać, że nasze zasady zabraniają wszelkich działań, które mogłyby zakłócać naszą zdolność do pomocy innym sprzedawcom, w tym przesyłania dużych ilości nieprawidłowych lub spekulacyjnych zapytań do Działu obsługi Sprzedawców.