Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Wysyłka Premium i dostawa gwarantowana

Dostawa Premium to usługa pozwalająca proponować klientom opcje szybkiej dostawy. Udostępnienie opcji szybkiej dostawy ze śledzeniem pozwala zwiększyć zadowolenie klienta dzięki informowaniu go o dokładnej dacie dostawy.

Na europejskich rynkach Amazon opcje dostawy Premium obejmują dostawę jednodniową i dostawę dwudniową.

Udostępnienie szybkich opcji dostawy ze śledzeniem pozwala poprawić doświadczenie klienta dzięki informowaniu go o dokładnej dacie dostawy. Odpowiedzi na często zadawane pytania znajdziesz tutaj: Najczęściej zadawane pytania dotyczące opcji wysyłki Premium.

Aby sprawdzić, czy kwalifikujesz się do dostawy Premium z Amazon, dowiedz się więcej o Prime realizowanym przez sprzedawcę.

Aby dowiedzieć się, jak ustawić stawki za dostawę, zobacz Ustawianie stawek za wysyłkę.

Kwalifikacja do uczestnictwa

Jeśli sprzedajesz na Amazon od ponad 90 dni i w ciągu ostatnich 30 dni masz zrealizowane we wszystkich opcjach dostawy co najmniej 10 zamówień, kwalifikujesz się do oferowania opcji dostawy Premium.

Aby rozpocząć, w ustawieniach wysyłki uaktywnij opcję wysyłki jednodniowej lub wysyłki dwudniowej.

Gdy rozpoczniesz dostarczanie zamówień z opcjami dostawy Premium, Amazon będzie na bieżąco weryfikować Twoją kwalifikację do tej usługi na podstawie jakości dostaw dla zamówień realizowanych z dostawą Premium, nie uwzględniając przy tym realizowanych przez sprzedawcę zamówień z odznaką Prime. Do monitorowania swojej kwalifikacji użyj panelu Kwalifikacja do dostawy Premium.

Nie wszyscy sprzedawcy kwalifikują się do oferowania opcji dostawy Premium. Śledząc wskazania narzędzia kwalifikacji do dostawy Premium, możesz sprawdzać, czy nadal posiadasz kwalifikacje do jej oferowania.

Aby zachować kwalifikacje do dostawy Premium, musisz nieprzerwanie przez 30 dni spełniać lub przekraczać następujące wymagania:

  • Wskaźnik przesyłek z prawidłowym numerem identyfikacyjnym: 100% dla zamówień z dostawą Premium.
  • Wskaźnik terminowości dostaw: co najmniej 97% dla zamówień z dostawą Premium. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz temat Wskaźnik terminowości dostaw.
  • Wskaźnik zamówień anulowanych przez sprzedawcę: mniej niż 0,5% dla zamówień z dostawą Premium. Więcej szczegółów znajdziesz w temacie Wskaźnik zamówień anulowanych.
    Uwaga: Dane pochodzące od przewoźników są pobierane z opóźnieniem 10 dni. W związku z tym będziemy mierzyć jakość obsługi od 40. do 10. dnia w przeszłości. Z oceny wykluczymy realizowane przez sprzedawcę zamówienia Prime. Zrealizowane przez sprzedawcę zamówienia Prime będą oceniane oddzielnie, zgodnie z informacjami na stronie Pomocy na temat realizowanych przez sprzedawcę zamówień Prime.

Aby oferować opcje wysyłki Premium, musisz stale spełniać te wymagania, a Amazon może odebrać Ci kwalifikację, jeśli nie spełnisz któregokolwiek z nich.

Cofnięcie kwalifikacji

Jeśli którykolwiek z Twoich wskaźników jakości obsługi spadnie poniżej progów ustalonych dla dostawy Premium, Amazon odbierze Ci tę kwalifikację. Opcje wysyłki Premium zostaną wyłączone w Twoich ofertach, a Twój status na pulpicie Kwalifikacja do dostawy Premium zmieni się na Nie kwalifikuje się. Odebranie Ci kwalifikacji do dostawy Premium nie będzie miało wpływu na Twoje oferty Prime realizowany przez sprzedawcę.

Przywrócenie kwalifikacji do dostawy Premium

W dowolnym momencie po odebraniu Ci kwalifikacji do dostawy Premium możesz przesłać plan działania i zażądać jej przywrócenia.

Aby dowiedzieć się, jak ustawić stawki za wysyłkę dla opcji wysyłki Premium, zobacz Ustawianie stawek za wysyłkę.

Nieprzekraczalne terminy przyjmowania zamówień

Nieprzekraczalne terminy przyjmowania zamówień z opcjami dostawy Premium muszą być ustawione na godzinę nie wcześniejszą niż 14:00 czasu lokalnego.


Wysyłka Premium i dostawa gwarantowana


Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates