Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Tworzenie niestandardowych stron pomocy

Oprócz domyślnych stron pomocy możesz tworzyć niestandardowe strony pomocy do poszczególnych produktów. Mogą być one powiązane z produktami zawartymi w katalogu. Jeśli na przykład sprzedajesz koszule, możesz dodać treści przedstawiające rozmiary.

  1. Z menu rozwijanego Ustawienia wybierz Moje informacje i zasady.
  2. Kliknij Niestandardowe strony pomocy.
  3. W polu tekstowym Tytuł niestandardowej strony pomocy wprowadź temat pomocy, na przykład „Informacje o rozmiarach” czy „Instrukcje montażu”.
  4. W polu tekstowym Treść niestandardowej strony pomocy dodaj tekst strony pomocy dotyczącej konkretnego produktu.
  5. Aby dodać zdjęcie na stronie, kliknij u dołu Wybierz/Prześlij zdjęcie.
    Nastąpi przekierowanie do okna Przesyłanie zdjęcia na niestandardową stronę pomocy.
  6. Kliknij Przeglądaj, wybierz na komputerze zdjęcie na niestandardową stronę pomocy, a następnie kliknij Prześlij. W ten sposób prześlesz zdjęcie na serwery Amazon.
  7. Kliknij Zapisz.

    Jeśli przesyłane treści będą zawierały ponad 10 000 znaków (w tym spacje), pojawi się komunikat o błędzie. Aby uniknąć przekroczenia limitu, możesz utworzyć kilka stron pomocy na różne tematy lub do różnych typów produktów, szczególnie jeśli udostępniasz tabele rozmiarów.

Porządkowanie niestandardowych stron pomocy

Aby umieścić niestandardowe strony pomocy w określonej kolejności, wykonaj poniższe instrukcje:

  1. Wybierz Niestandardowe strony pomocy.
  2. W sekcji Edytowanie niestandardowych stron pomocy wprowadź żądaną kolejność stron.
  3. Kliknij Zmień kolejność niestandardowych stron, aby zapisać zmiany.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates