Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady dotyczące zwrotu towaru

Aby zapewnić klientom spójną obsługę, Amazon wymaga od sprzedawców, aby ich zasady dotyczące zwrotów były co najmniej tak korzystne, jak zasady Amazon dotyczące zwrotów.

Aby pomóc w zapewnieniu kupującym jak najlepszej obsługi, informacje dotyczące zwrotu na Twojej stronie informacji o sprzedawcy i zasadach Amazon uściślają, że kupujący mogą zwracać Ci produkty zgodnie z zasadami dotyczącymi zwrotów firmy Amazon. Informacje dotyczące zwrotu kierują kupujących do zasad dotyczących zwrotów firmy Amazon i umożliwiają im skontaktowanie się z Tobą w celu uzyskania informacji o korzystniejszych zasadach, które mogą ich obowiązywać.

Uwaga: Ta zasada dotyczy wszystkich klientów, w tym klientów biznesowych Amazon.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates