Niniejsze warunki uzupełniają Umowę ze Sprzedawcą i odnoszą się do korzystania z funkcji udostępnianych przez firmę Amazon w celu umożliwienia umieszczania ofert, sprzedaży i realizacji spersonalizowanych produktów („Program personalizacji”).
Do udziału w Programie personalizacji wymagana jest rejestracja. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Użytkownik, klienci Amazon lub inne osoby trzecie mogą udostępniać zdjęcia, ilustracje, grafiki, projekty, czcionki, tekst lub inne treści związane z Programem personalizacji („Dane dotyczące personalizacji”). Jeśli otrzymasz zamówienie na produkt spersonalizowany, który zawiera dane osoby trzeciej dotyczące personalizacji, możesz wykorzystać je wyłącznie do realizacji tego zamówienia i nie możesz ich zachować po zrealizowaniu zamówienia. Zgadzasz się zweryfikować, czy wszelkie Dane dotyczące personalizacji są zgodne z Regulaminem programu personalizacji, w tym czy nie naruszają żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich ani jakichkolwiek zasad firmy Amazon (w tym zasad dotyczących Produktów podlegających ograniczeniom oraz Treści niedozwolonych).
Oświadczasz, że posiadasz niezbędne prawa do wszelkich Danych dotyczących personalizacji, które nam udostępniasz, oraz że posiadane przez Ciebie Dane dotyczące personalizacji nie naruszają żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich ani żadnych zasad firmy Amazon (w tym zasad dotyczących Produktów podlegających ograniczeniom i Produktów obraźliwych). Oprócz praw i licencji przyznanych firmie Amazon dla Twoich materiałów, upoważniasz również firmę Amazon do udostępniania zdjęć produktów przy użyciu Danych dotyczących personalizacji za pośrednictwem stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych punktów online.
W ramach programu personalizacji nie wolno wystawiać następujących produktów: komputerów osobistych, laptopów, wież komputerowych, konsol do gier wideo lub tabletów. Obejmuje to odnowienie wyżej wymienionych produktów bazowych.
Gdy kupujący szukają w serwisie Amazon produktów z możliwością personalizacji, oczekują, że produkty te będą przygotowane na żądanie, przy użyciu ich osobistych wyborów podanych w procesie zakupu. Każde pole niestandardowe (na przykład wprowadzanie tekstu, przesyłanie obrazu lub opcja konfiguracji) napotkane przez klienta podczas tworzenia spersonalizowanego produktu musi służyć dalszej personalizacji produktu pożądanego przez klienta. Zabrania się wszelkich prób manipulowania niestandardowymi funkcjonalnościami w sposób omijający istniejące zasady Amazon lub błędnie przedstawiający spersonalizowane produkty. Zachowania niedozwolone obejmują m.in:
Naruszenia i niewłaściwe użycie niestandardowego zestawu funkcji mogą spowodować utratę niestandardowego zestawu funkcji z niemożnością przywrócenia.
Aby uzyskać szerszy kontekst i więcej wytycznych, zapoznaj się z Przewodnikiem Amazon dotyczącym ofert niestandardowych.