Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Warunki programu personalizacji dla Sprzedawców

Niniejsze warunki uzupełniają Umowę ze Sprzedawcą i odnoszą się do korzystania z funkcji udostępnianych przez firmę Amazon w celu umożliwienia umieszczania ofert, sprzedaży i realizacji spersonalizowanych produktów („Program personalizacji”).

Rejestracja

Do udziału w Programie personalizacji wymagana jest rejestracja. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji.

Dane dotyczące personalizacji

Użytkownik, klienci Amazon lub inne osoby trzecie mogą udostępniać zdjęcia, ilustracje, grafiki, projekty, czcionki, tekst lub inne treści związane z Programem personalizacji („Dane dotyczące personalizacji”). Jeśli otrzymasz zamówienie na produkt spersonalizowany, który zawiera dane osoby trzeciej dotyczące personalizacji, możesz wykorzystać je wyłącznie do realizacji tego zamówienia i nie możesz ich zachować po zrealizowaniu zamówienia. Zgadzasz się zweryfikować, czy wszelkie Dane dotyczące personalizacji są zgodne z Regulaminem programu personalizacji, w tym czy nie naruszają żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich ani jakichkolwiek zasad firmy Amazon (w tym zasad dotyczących Produktów podlegających ograniczeniom oraz Treści niedozwolonych).

Oświadczasz, że posiadasz niezbędne prawa do wszelkich Danych dotyczących personalizacji, które nam udostępniasz, oraz że posiadane przez Ciebie Dane dotyczące personalizacji nie naruszają żadnych praw własności intelektualnej osób trzecich ani żadnych zasad firmy Amazon (w tym zasad dotyczących Produktów podlegających ograniczeniom i Produktów obraźliwych). Oprócz praw i licencji przyznanych firmie Amazon dla Twoich materiałów, upoważniasz również firmę Amazon do udostępniania zdjęć produktów przy użyciu Danych dotyczących personalizacji za pośrednictwem stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych punktów online.

Niewłaściwe wykorzystanie personalizacji produktu

W ramach programu personalizacji nie wolno wystawiać następujących produktów: komputerów osobistych, laptopów, wież komputerowych, konsol do gier wideo lub tabletów. Obejmuje to odnowienie wyżej wymienionych produktów bazowych.

Gdy kupujący szukają w serwisie Amazon produktów z możliwością personalizacji, oczekują, że produkty te będą przygotowane na żądanie, przy użyciu ich osobistych wyborów podanych w procesie zakupu. Każde pole niestandardowe (na przykład wprowadzanie tekstu, przesyłanie obrazu lub opcja konfiguracji) napotkane przez klienta podczas tworzenia spersonalizowanego produktu musi służyć dalszej personalizacji produktu pożądanego przez klienta. Zabrania się wszelkich prób manipulowania niestandardowymi funkcjonalnościami w sposób omijający istniejące zasady Amazon lub błędnie przedstawiający spersonalizowane produkty. Zachowania niedozwolone obejmują m.in:

  • Oferowanie gwarancji: Nie możesz oferować żadnej gwarancji (własnej, podmiotu zewnętrznego lub producenta) jako opcji personalizacji.
  • Łączenie: Nie możesz oferować dodatkowych produktów, które nie zapewniają dalszej personalizacji produktu. Na przykład, jeśli oferujesz spersonalizowane etui na telefon, nie możesz zaoferować dodatkowych kabli do ładowania ani innych akcesoriów dostępnych na rynku.
  • Wystawianie ofert z UPC producenta: Ze względu na to, że personalizacja zasadniczo zmienia produkt producenta, nie można używać UPC producenta podczas tworzenia numeru ASIN. Możesz wprowadzić własny unikalny kod UPC z certyfikatem GS1 lub ubiegać się o zwolnienie z konieczności stosowania GTIN.
  • Oferowanie bezpłatnych promocji: W ramach personalizacji nie możesz oferować bezpłatnych produktów. Na przykład, jeśli oferujesz standardowe samochodowe stereo, nie możesz zapytać, czy kupujący chciałby otrzymać za darmo odświeżacz powietrza w ramach personalizacji. Twój produkt podstawowy musi posiadać element personalizacji.
  • Oferowanie opcji „tak/nie” w ramach personalizacji: Jeśli zdecydujesz się użyć konfiguracji tekstu lub produktu jako personalizacji, nie możesz oferować personalizacji będącej wartością typu „tak/nie”. Ten typ wartości nie zwiększa personalizacji produktu.

Naruszenia i niewłaściwe użycie niestandardowego zestawu funkcji mogą spowodować utratę niestandardowego zestawu funkcji z niemożnością przywrócenia.

Aby uzyskać szerszy kontekst i więcej wytycznych, zapoznaj się z Przewodnikiem Amazon dotyczącym ofert niestandardowych.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates