W przypadku wielu kategorii produktów istnieje możliwość podania ceny referencyjnej, którą wyświetlamy czasem jako przekreśloną. Ceny referencyjne mogą być wyświetlane w różnych miejscach, w tym na stronach produktów i w wynikach wyszukiwania dla Twoich produktów, aby zwrócić uwagę klientów na możliwe oszczędności.
Cena referencyjna może składać się z następujących elementów:
Jeśli nie posiadasz RRP ani ceny przed obniżką spełniającej te kryteria, koniecznie podaj tylko jedną cenę sprzedaży. Jeśli nie będziemy w stanie zweryfikować podanej przez Ciebie ceny referencyjnej, nie będziemy mogli jej używać.
Przekreślona cena wyświetlana w ramach Twojej okazji powinna być ceną, za jaką produkt został przez Ciebie sprzedany w znacznej ilości. Jeśli uznamy, że zniżka wyświetlana w ramach okazji wprowadza klientów w błąd, zastrzegamy sobie prawo do anulowania okazji w dowolnym momencie, aby chronić naszych klientów.
Koniecznie przestrzegaj wszelkich wymaganych przepisami prawa minimalnych i maksymalnych okresów obowiązywania zniżek. W przypadku niektórych sklepów Amazon w Unii Europejskiej zniżka może obowiązywać przez maksymalnie 30 dni kalendarzowych. Pamiętaj o zachowywaniu przerw między zniżkami, aby zapewnić klientom pozytywne wrażenia z zakupów.