Możesz ustawić domyślny adres zwrotny dla wszystkich sklepów Amazon w danym regionie lub ustawić różne adresy domyślne dla każdego ze sklepów Amazon, w których sprzedajesz.
Domyślny adres zwrotny to adres, który będzie używany we wszystkich zwrotach towarów i zostanie wydrukowany na etykiecie zwrotnej dla żądań zwrotu towaru w tym wybranym sklepie Amazon. W niektórych przypadkach może to być również adres działalności biznesowej powiązany z Twoim kontem sprzedaży.
Ustawianie domyślnego adresu zwrotnego
Na koncie sprzedawcy wybierz Ustawienia, a następnie kliknij Ustawienia dotyczące zwrotów.
Na stronie Ustawienia dotyczące zwrotów kliknij zakładkę Zarządzanie adresami zwrotnymi. Zobaczysz wszystkie domyślne adresy zwrotne dla każdego ze sklepów Amazon, w których sprzedajesz.
Aby ustawić lub zmienić domyślny adres zwrotny, kliknij ikonę ołówka przy sklepie Amazon, który chcesz edytować.
W menu podręcznym wybierz domyślny adres zwrotny, którego chcesz użyć, a następnie kliknij Użyj tego adresu.
Zarządzanie adresami zwrotnymi
Na koncie sprzedawcy wybierz Ustawienia, a następnie kliknij Ustawienia dotyczące zwrotów.
Na stronie Ustawienia dotyczące zwrotów kliknij zakładkę Zarządzanie adresami zwrotnymi.
Kliknij Zarządzaj swoim adresem zwrotnym, aby uzyskać dostęp do listy adresów zwrotnych.
Aby dodać nowy adres zwrotny do listy adresów zwrotnych, kliknij Dodaj nowy adres.
Aby zmodyfikować istniejący adres zwrotny na liście adresów zwrotnych, kliknij Edytuj.
Aby usunąć istniejący adres zwrotny z listy adresów zwrotnych, kliknij Usuń.
Aby wybrać nowy lub zmodyfikowany adres jako domyślny adres zwrotny, wyjdź z menu podręcznego Zarządzaj swoim adresem zwrotnym i postępuj zgodnie z powyższymi instrukcjami, aby ustawić domyślny adres zwrotny.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka).
Zaloguj się