W sekcji Menadżer opinii możesz zamieścić publiczną odpowiedź pod konkretną opinią. Częste korzystanie z tej funkcji umożliwi potencjalnym kupującym przejrzenie odpowiedzi na opinie, co może zwiększyć ich zaufanie do Twojej firmy. Aby zamieścić publiczną odpowiedź na konkretne opinie, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:
W tabeli Ostatnie opinie obok Numer zamówienia wybierz Zamieść publiczną odpowiedź w kolumnie Działania.
Podczas zamieszczania publicznej odpowiedzi uwzględnij następujące wskazówki:
Nie podawaj żadnych prywatnych informacji o sobie ani o kupującym, w tym danych osobowych, takich jak informacje kontaktowe (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres pocztowy) lub informacje o płatności.
Pozostawienie odpowiedzi nie wpłynie na wskaźnik opinii o sprzedawcy.
Po przesłaniu odpowiedzi możesz ją usunąć, ale nie możesz jej zmienić.
Nie zadawaj kupującym pytań ani nie rozpoczynaj rozmowy, ponieważ kupujący nie mogą odpowiadać na publiczną odpowiedź.
Jeśli opinia klienta zostanie w przyszłości ukryta, ta odpowiedź również zostanie ukryta.
Ważne:
Kupujący mają na pozostawienie opinii 90 dni od momentu potwierdzenia zamówienia i mogą ją usunąć w dowolnym momencie według własnego uznania. Usuwamy opinie tylko w przypadkach, gdy spełniają one kryteria określone w zasadach Amazon. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Czy Amazon może usuwać opinie klientów?
Nie możesz oferować zniżek ani innego rodzaju zachęt w zamian za pozytywne opinie lub usunięcie negatywnej opinii. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zasady sprzedaży i kodeks postępowania sprzedawcy.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka).
Zaloguj się