Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zamieszczanie publicznej odpowiedzi

W sekcji Menadżer opinii możesz zamieścić publiczną odpowiedź pod konkretną opinią. Częste korzystanie z tej funkcji umożliwi potencjalnym kupującym przejrzenie odpowiedzi na opinie, co może zwiększyć ich zaufanie do Twojej firmy. Aby zamieścić publiczną odpowiedź na konkretne opinie, postępuj zgodnie z tymi instrukcjami:

  1. Przejdź do sekcji Menadżer opinii.
  2. W tabeli Ostatnie opinie obok Numer zamówienia wybierz Zamieść publiczną odpowiedź w kolumnie Działania.

Podczas zamieszczania publicznej odpowiedzi uwzględnij następujące wskazówki:

  • Nie podawaj żadnych prywatnych informacji o sobie ani o kupującym, w tym danych osobowych, takich jak informacje kontaktowe (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres pocztowy) lub informacje o płatności.
  • Pozostawienie odpowiedzi nie wpłynie na wskaźnik opinii o sprzedawcy.
  • Po przesłaniu odpowiedzi możesz ją usunąć, ale nie możesz jej zmienić.
  • Nie zadawaj kupującym pytań ani nie rozpoczynaj rozmowy, ponieważ kupujący nie mogą odpowiadać na publiczną odpowiedź.
  • Jeśli opinia klienta zostanie w przyszłości ukryta, ta odpowiedź również zostanie ukryta.

Ważne:
  • Kupujący mają na pozostawienie opinii 90 dni od momentu potwierdzenia zamówienia i mogą ją usunąć w dowolnym momencie według własnego uznania. Usuwamy opinie tylko w przypadkach, gdy spełniają one kryteria określone w zasadach Amazon. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Czy Amazon może usuwać opinie klientów?
  • Nie możesz oferować zniżek ani innego rodzaju zachęt w zamian za pozytywne opinie lub usunięcie negatywnej opinii. Więcej informacji znajdziesz tutaj: Zasady sprzedaży i kodeks postępowania sprzedawcy.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates