Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Wysyłanie produktów do Amazon

Ta strona zawiera informacje na temat opcji, z których możesz skorzystać do utworzenia planu wysyłki w celu wysyłania zapasów do centrów logistycznych Amazon.

Uwaga: Aby wysłać zapasy do Amazon na potrzeby realizacji zamówień, zmień metodę realizacji na Realizacja przez Amazon. Więcej informacji znajdziesz w sekcji Wystawianie ofert produktów FBA.

Możesz wysłać swoje zapasy do Amazon przez utworzenie planu wysyłki, spakowanie swoich produktów i wysłanie ich do centrów logistycznych wyznaczonych przez Amazon, korzystając z usług wybranego przewoźnika. Zapasy wysyłane do centrum logistycznego są zazwyczaj skanowane i udostępniane do sprzedaży w ciągu 3 dni roboczych od dostarczenia.

Dostępne są następujące opcje tworzenia przesyłki:

Wyślij do Amazon Usprawniona procedura tworzenia przesyłki z uproszczonymi instrukcjami, która pozwala zaoszczędzić czas podczas uzupełniania zapasów. Przesyłki możesz tworzyć, dodając produkty ze strony Wyślij do Amazon lub przesyłając listę produktów w formie arkusza kalkulacyjnego programu Excel. Rozpocznij korzystanie z usługi Wyślij do Amazon.
Wyślij/uzupełnij zapasy Starsza procedura tworzenia przesyłki w przypadku wysyłania zapasów z Chin za pomocą usługi Amazon Global Logistics.
Narzędzie do przesyłania pliku planu wysyłki W przypadku przesyłek średnich i dużych możesz przesłać plik .csv zawierający zapasy, utworzony za pomocą dostarczonego przez nas szablonu. Przesyłka zostanie utworzona automatycznie. Użyj narzędzia do przesyłania plików.
Amazon Marketplace Web Service (Amazon MWS) Do przesyłek średnich i dużych. Możesz zintegrować własne systemy zarządzania zapasami za pomocą interfejsów API Amazon. Dowiedz się więcej o Amazon MWS i interfejsie API partnera sprzedaży.

Wysyłaj swoje produkty do lokalizacji, które Amazon wyznaczył dla Twojego planu wysyłki. Gwarantuje to, że zapasy są umieszczane bliżej klientów i skraca się czas dostawy Twoich produktów.

Niewysyłanie produktów zgodnie z zatwierdzonym planem wysyłki – na przykład poprzez anulowanie części zatwierdzonego planu wysyłki, nieprawidłowe przekierowanie przesyłki lub wysłanie niekompletnej przesyłki – jest niedozwolone. Skutkuje to koniecznością dodatkowego przetwarzania i obsługi, co może opóźnić odbiór zapasów i ich dostępność do sprzedaży. Może to również spowodować zablokowanie możliwości tworzenia przesyłki.

Uwaga: Opłata za nieplanowaną usługę przygotowania będzie naliczana za jednostki wymagające etykiet, odebrane bez etykiety produktu. Więcej informacji znajdziesz w artykule Usługi nieplanowane. Planowane przygotowanie lub etykietowanie objęte usługami przygotowania do FBA w centrach logistycznych Amazon lub usługami etykietowania w ramach FBA może opóźnić pełny odbiór Twojej przesyłki. Jednak nieplanowane przygotowanie oraz przygotowanie, które nie jest częścią przygotowania FBA ani FBA – usługi etykietowania, może dodatkowo opóźnić kompletny odbiór dostaw nawet o 48 godzin.

Informacje o tym, jak zapewnić bezpieczną i terminową dostawę do naszych centrów logistycznych, znajdziesz w artykule Wymagania dotyczące wysyłki i wyznaczania trasy.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates