Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Potwierdź wysyłkę

Po otrzymaniu powiadomienia o zamówieniu i wysłaniu zamówienia potwierdź wysyłkę zamówienia.

Jeśli wysyłkę zakupiono za pośrednictwem usługi Kup usługi przewozowe, nie trzeba potwierdzać wysyłki, ponieważ odbywa się to automatycznie.

Aby potwierdzić wysyłkę, potrzebne będą następujące informacje:

  • Data nadania
  • Metoda wysyłki (w tym informacje o przewoźniku)
  • Identyfikator śledzenia (dostarczany przez przewoźnika)

Po potwierdzeniu nadania wykonujemy następujące czynności:

  • Pobranie opłaty od kupującego za zamówienie.
  • Przelanie środków za zamówienie na konto sprzedawcy.
  • Wysłanie do kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
  • Aktualizacja konta Amazon kupującego przy użyciu informacji o dostawie. Kupujący może wówczas zobaczyć status online.

Uwaga: Jeśli nie potwierdzisz wysyłki zamówienia w ciągu 30 dni od daty zamówienia, automatycznie anulujemy zamówienie. Nie pobierzemy opłat od kupującego, nawet jeśli już wysłano zamówienie.

Potwierdzenie indywidualnej wysyłki dla jednego zamówienia


  1. Znajdź zamówienie w obszarze Zarządzaj zamówieniami i kliknij przycisk Potwierdź wysyłkę w kolumnie Działanie przy zamówieniu.
  2. Na stronie Potwierdź wysyłkę wprowadź datę nadania, metodę wysyłki (w tym informacje o przewoźniku) oraz identyfikator śledzenia (dostarczony przez przewoźnika).
  3. Wprowadź specjalne uwagi dotyczące zamówienia w polu Notatka sprzedawcy (opcjonalnie). Służy to tylko do Twojej wiadomości.
  4. Kliknij przycisk Potwierdź wysyłkę.

Wyślij kilka wysyłek do jednego zamówienia

Możesz użyć narzędzia Zarządzaj zamówieniami, aby potwierdzić wysyłkę kilku paczek do jednego zamówienia. Możesz również potwierdzić kilka paczek i wysyłek. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Potwierdzanie kilku wysyłek za pomocą kanałów.


  1. Po potwierdzeniu wysyłki jednej paczki do zamówienia u dołu strony Potwierdź wysyłki kliknij opcję Dodaj paczkę.
  2. Z menu rozwijanego Produkty w paczce wybierz odpowiednią liczbę produktów w tej paczce. Pozostałe produkty są automatycznie przenoszone do innej paczki.
  3. Wprowadź datę nadania, metodę wysyłki (w tym informacje o przewoźniku) oraz identyfikator śledzenia (dostarczony przez przewoźnika) do zamówienia.
  4. Wprowadź specjalne uwagi dotyczące zamówienia w polu Notatka sprzedawcy (opcjonalnie). Służy to tylko do Twojej wiadomości.
  5. Kliknij przycisk Potwierdź wysyłkę.
Notes:
  • Przycisk Potwierdź wysyłkę nie pojawi się przy zamówieniach kwalifikujących się do wysyłki Prime. W przypadku tych zamówień skorzystaj z opcji Kup usługi przewozowe.
  • Jeśli popełnisz błąd podczas wprowadzania informacji takich jak identyfikator śledzenia, możesz edytować wysyłkę. W obszarze Zarządzaj zamówieniami wybierz opcję Edytuj wysyłki obok zamówienia, kliknij przycisk Edytuj wysyłkę w prawym górnym rogu, a następnie kliknij przycisk Ponownie potwierdź wysyłkę.
  • Jeśli otrzymasz zamówienie na kilka produktów i wyślesz je indywidualnie, klient zostanie obciążony natychmiast po pierwszym zamówieniu, nawet jeśli wyślesz produkty w kilku dostawach.
  • Jeśli dostarczysz zamówienie samodzielnie, jako przewoźnika wybierz Inne.
Ważne:

Nie zalecamy potwierdzania wysyłek bez numerów identyfikacyjnych wysyłki. Wymagane jest podanie prawidłowych numerów identyfikacyjnych wysyłki dla 95% wysyłek we wszystkich kategoriach.

Śledzenie jest również wymagane, aby zakwalifikować się do ekskluzywnych programów, takich jak opcje wysyłki Premium i gwarantowana data dostawy.

Bez ważnego numeru identyfikacyjnego wysyłki istnieje większe prawdopodobieństwo zgłoszenia roszczenia w ramach gwarancji od A do Z.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates