Amazon Selling Coach oferuje spersonalizowane rekomendacje, które pomogą Ci zmaksymalizować swoją skuteczność jako sprzedawca. Gdy zidentyfikujemy odpowiednie możliwości, powiadomimy Cię o tym na kilka sposobów.
Zawsze szukamy sposobów, aby pomóc Ci odnieść większy sukces sprzedażowy na Amazon. Funkcja Amazon Selling Coach oferuje spersonalizowane rekomendacje, które pomogą Ci zmaksymalizować swoją skuteczność jako sprzedawca. Gdy zidentyfikujemy dostępne dla Ciebie możliwości sprzedaży, poinformujemy Cię o tym w następujący sposób.
Znajdź tę funkcję na stronie głównej Twojego konta sprzedawcy. Więcej informacji można znaleźć na stronie Selling Coach.
Aby dowiedzieć się, jak zweryfikować adres e-mail i preferencje powiadomień Amazon Selling Coach, zobacz Ustawianie preferencji powiadomień. Wszystkie wiadomości e-mail od Amazon Selling Coach można również znaleźć na stronie komunikaty usługi Amazon Selling Coach .
Rekomendacje można pobrać w pakiecie z Amazon Marketplace Web Services (Amazon MWS). Dowiedz się więcej.
Amazon Selling Coach informuje Cię o następujących rodzajach możliwości. Aby uzyskać bardziej szczegółową listę powiadomień, w obszarze Seller Central wybierz sekcję Raporty, a następnie Amazon Selling Coach i kliknij zakładkę Ustawienia poczty e-mail.
Na podstawie ostatnich danych dotyczących zapasów i sprzedaży zapasy niektórych oferowanych przez Ciebie produktów mogą być mniejsze niż optymalne. To dobry moment, aby rozważyć uzupełnienie magazynu, aby uniknąć braku zapasów i ryzyka anulowania zamówień przed realizacją. (Nasze prognozy dotyczące zapasów są przygotowywane na podstawie wyników sprzedaży z ostatnich siedmiu dni).
Zwiększ swój wybór, dodając oferty produktów, które ostatnio cieszyły się popularnością wśród klientów, ale mają ograniczoną dostępność w serwisie Amazon. Możesz ustawić preferencje rekomendacji tak, aby uwzględniały lub wykluczały określone marki, kategorie lub produkty. Ponieważ w przeszłości wystawiałeś/-aś podobne produkty, chcemy powiadomić Cię o zainteresowaniach klientów i pomóc Ci zidentyfikować możliwości rozwoju firmy.
Udostępnij swoje produkty klientom międzynarodowym za pośrednictwem globalnych programów sprzedaży Amazon Marketplace. Twoje produkty mogą być wystawiane na innych rynkach, aby zwiększyć liczbę klientów, dla których będą one widoczne.
Chcemy informować Cię, kiedy występuje wysoki poziom zainteresowania klientów oferowanymi przez Ciebie produktami, które nie są oferowane w ramach usługi Realizowane przez Amazon (FBA). Jeśli oferujesz te produkty za pośrednictwem FBA, mogą one kwalifikować się do bezpłatnej dostawy, Amazon Prime lub innych korzyści FBA, uwielbianych przez klientów.
Wielu sprzedawców mówiło nam, że chcieliby być informowani o pojawieniu się porównywalnych ofert w niższych cenach. Funkcja Dopasuj niską cenę uwzględnia najniższą dostępną obecnie cenę dla aktywnych ofert w serwisie Amazon.
Nasze doświadczenie pokazuje, że kompletne oferty są łatwiejsze do znalezienia, oceny i ewentualnego zakupu przez klientów:
Możesz wybrać, które rekomendacje e-mail będziesz otrzymywać i w jakim języku.
Aby dowiedzieć się więcej o Selling Coach> Wprowadzenie do Selling Coach, obejrzyj ten film w ramach Seller University: