Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Kontakt z kupującymi za pomocą komunikatora kupującego i sprzedawcy

Strona Komunikator kupującego i sprzedawcy umożliwia komunikowanie się z kupującymi w serwisie Amazon za pośrednictwem Seller Central oraz poprzez osobistą lub służbową pocztę e-mail. Możesz skontaktować się z kupującym bezpośrednio ze swojego konta sprzedawcy lub przy użyciu autoryzowanego konta e-mail (jeśli masz zaszyfrowany adres e-mail kupującego, który został wcześniej wygenerowany przez komunikator kupującego i sprzedawcy). W każdym razie Twoja korespondencja będzie widoczna na stronie Komunikator kupującego i sprzedawcy.

Ważne: Ogólnie rzecz biorąc, możesz kontaktować się z kupującymi tylko w celu realizacji zamówień lub odpowiedzi na pytania dotyczące obsługi klienta. Nie możesz kontaktować się z kupującymi (w tym za pośrednictwem poczty e-mail, poczty tradycyjnej, telefonu lub w inny sposób) w celach marketingowych lub promocyjnych.

Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Wskazówki dotyczące kontaktowania się z kupującymi” na stronie Ogólne informacje dotyczące komunikatora kupującego i sprzedawcy.

Komunikator kupującego i sprzedawcy to jedyna zatwierdzona metoda komunikacji z kupującymi na Amazon.

Sprzedawcy mogą się kontaktować z kupującymi, klikając imię i nazwisko kupującego lub Skontaktuj się z kupującym na następujących stronach w Seller Central:

  • Zarządzaj zamówieniami
  • Menedżer opinii
  • Zarządzaj zwrotami towarów
  • Zarządzaj roszczeniami z Gwarancji od A do Z
  • Komunikator kupującego i sprzedawcy.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates