Treści A+ oferują właścicielom marek sposób na nawiązanie kontaktu z klientami w celu zaprezentowania strony produktu z dodatkowymi treściami marketingowymi dotyczącymi ich markowych produktów.
Korzystając z Menedżera treści A+, możesz opisać cechy produktu na różne sposoby, np. zwrócić uwagę klientów na określone aspekty Twojej marki za pomocą funkcji „Historia marki” w ramach Treści A+ albo podać szczegółowe informacje o cechach produktu, korzystając z rozbudowanego opisu produktu.
Treści A+ są przeznaczone dla właścicieli marek. Aby móc dodać ASIN do Treści A+, musisz być sprzedawcą z profesjonalnym planem sprzedaży i zarejestrować się jako właściciel marki danego ASIN w procesie w Amazon Brand Registry. Treści A+ są również dostępne dla właścicieli rozwijających się marek, którzy zostali zatwierdzeni w niektórych programach zarządzania sprzedażą, takich jak Launchpad i Wyłącznie na Amazon. Jeśli po zarejestrowaniu swojej marki nadal nie masz dostępu do Treści A+, skontaktuj się z Brand Registry.
Nie pobieramy żadnych opłat za dodanie standardowego rozbudowanego opisu produktu (Basic A+) i Historii marki w ramach Treści A+. Jeśli w przyszłości wprowadzimy opłatę za nowe typy Treści A+, poinformujemy Cię w narzędziu Treści A+ o wszelkich zmianach z wyprzedzeniem. Nie wpłynie to także na Twoje istniejące treści.
Dodanie Treści A+ do stron produktów może zaowocować wyższymi współczynnikami konwersji, zwiększeniem sprzedaży i zmniejszeniem liczby negatywnych opinii o produktach dzięki wyróżnieniu cech produktów, a także zwiększeniem ich widoczności (w połączeniu z reklamami, okazjami lub kuponami). Treści A+ zapewniają właścicielom marek możliwość udzielania odpowiedzi na często zadawane pytania klientów, podając odpowiednie dane dotyczące marki i produktu. Informacje te mogą pomóc w szybszym podejmowaniu decyzji o zakupie oraz zmniejszyć prawdopodobieństwo zwrotu produktów.
Poniżej przedstawiono dostępne rodzaje Treści A+. Są one wyświetlane w odrębnych sekcjach na stronie produktu:
Możesz podać więcej szczegółów dotyczących cech i zastosowań produktu w celu uzupełnienia informacji zawartych w elementach listy wypunktowanej i obrazach na głównej stronie produktu. Dzięki dodatkowym szczegółom klient uzyskuje odpowiedzi na pytania i może łatwiej podejmować decyzje dotyczące zakupu. Treści Basic A+ wyświetlają się na stronie produktu w sekcji Opis produktu i obejmują:
Możesz zwiększyć zaangażowanie klientów dzięki najlepszym w swojej klasie stronom produktu umożliwiającym podanie dodatkowych informacji marketingowych. Korzystaj z dodatkowego miejsca na stronie produktu i bogatszych treści multimedialnych w porównaniu z podstawowymi Treściami A+. Treści Premium A+ również wyświetlają się w sekcji Opis produktu na stronie produktu i obejmują:
Treści A+: porównanie treści Basic i Premium
Typ Treści A+ | Tekst i zdjęcia | Rozmiar zdjęcia | Tabela porównawcza | Dopuszczalne moduły na stronie produktu | Dostępne moduły | Wideo i hotspoty | Karuzela do nawigacji |
Basic A+ |
|
970 x 300 |
|
5 | 14 |
|
|
Premium A+ |
|
1464 x 600 |
|
7 | 19 |
|
|
Informacje dla klientów dotyczące historii marki, związanych z nią wartości i linii produktów. Historia marki obsługuje 1 moduł z maksymalnie 19 wstępnie sformatowanymi kartami w karuzeli i może być używana jako dodatek do Treści A+ (Basic lub Premium). Historia marki wyświetla się w sekcji O marce na stronie produktu i obejmuje następujące funkcje:
Treści A+ dotyczące Twojej marki możesz publikować dla wszystkich kodów ASIN produktów, które posiadasz jako właściciel marki zarejestrowany w Amazon Brand Registry. Ponadto możesz mieć jednocześnie do 20 zgłoszeń oczekujących na sprawdzenie.
Treści Basic A+, Premium A+ oraz Historia marki A+ przesłane przez sprzedawców są wyświetlane na stronie produktu odpowiednio w sekcjach Opis produktu i Od marki. Sekcja „Od producenta” na stronie produktu jest zarezerwowana dla Treści A+ pochodzących od dostawców detalicznych. W większości przypadków Treści A+ przesłane przez dostawcę detalicznego Amazon, widoczne w sekcji „Od producenta”, zastąpią treści przesłane przez sprzedawcę, widoczne w sekcji „Opis produktu”. Treści A+ od dostawcy detalicznego Amazon (producenta produktu) mają wyższy priorytet, tak aby zapobiec jednoczesnemu przesyłaniu Treści A+ dotyczących danego ASIN. Jeśli dla ASIN istnieją już na Amazon Treści A+ pochodzące od dostawcy detalicznego, nie będzie możliwe dodawanie ani edytowanie Treści A+.
Gdy dodasz Treści A+ do swoich kodów ASIN, treści te zastąpią aktualny opis produktu w postaci zwykłego tekstu. Upewnij się, że Treści A+ zawierają wszystkie niezbędne informacje z pola tekstowego z opisem produktu. Mimo że tekstowy opis produktu nie jest wyświetlany, dobrą praktyką jest upewnienie się, że zmiany wprowadzane w Treściach A+ są również odzwierciedlane w polu tekstowym, co można sprawdzić na stronie Zarządzaj zapasami.
W okresie promocji dostęp do funkcji Premium A+ będzie bezpłatny dla wszystkich kodów ASIN zarejestrowanych dla Twojej marki. Dlatego zachęcamy do opublikowania treści Premium A+ dla wszystkich kodów ASIN Twojej marki. Jeśli ogłosimy wprowadzenie opłaty za funkcje Premium A+, aby dalej z nich korzystać, trzeba będzie wyrazić zgodę. Nie naliczymy żadnych opłat bez Twojej zgody.
Przedstawione poniżej kryteria kwalifikacji są podzielone według krajów, w których sprzedajesz towary i publikujesz Treści A+. Możesz spełniać kryteria w jednym kraju, a w innym nie. Kryteria kwalifikacji uznaje się za spełnione, jeśli:
Aby spełnić kryteria:
Na początku każdego miesiąca będziemy dokonywać ponownej oceny kwalifikacji właścicieli marek do Premium A+. Jeśli będziesz się kwalifikować, włączymy Ci tę funkcję w Menedżerze treści A+. Spowoduje to pojawienie się banera informującego o dostępie z linkiem pozwalającym na utworzenie Treści Premium A+. Aby przejść do funkcji Premium A+, nie musisz się z nami kontaktować.
Po zakończeniu okresu promocyjnego możemy wyłączyć u Ciebie możliwość dodawania modułów Premium A+ do nowych kodów ASIN. Jednak wszelkie treści Premium A+ opublikowane na stronach produktów w okresie promocyjnym pozostaną na nich bezpłatnie. Jeśli ogłosimy wprowadzenie opłaty za funkcje Premium A+, nie naliczymy u Ciebie opłat za istniejące, utworzone przez Ciebie treści. Jeśli zechcesz zastąpić te treści, możesz to zrobić w dowolnym momencie, publikując Treści A+ przy użyciu standardowych modułów Basic A+.
Czasami rekomendacje dotyczące Treści A+ prezentowane na stronie głównej menedżera Treści A+ są uszeregowane według liczby wyświetleń stron. Ma to pomóc zidentyfikować w katalogu kody ASIN generujące duży ruch, które obecnie nie korzystają z Treści A+, lub pomóc ulepszyć istniejące Treści A+.
Możesz również uruchomić rekomendacje na stronie wyboru treści jako proces służący do nadawania priorytetów, gdy rozpoczniesz tworzenie Treści A+. Po zakończeniu, zapisaniu lub pominięciu rekomendacji zostanie wyświetlona kolejna rekomendacja o największym wpływie. Jeśli nie chcesz wykonać żadnych działań w odniesieniu do danej rekomendacji, użyj funkcji Odrzuć, aby ukryć dany produkt na 30 dni.