Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Rozwiń szczegółowe informacje o produkcie

Gdy klient znajdzie oferowany przez Ciebie produkt poprzez wyszukiwanie lub przeglądanie ofert, powinien trafić na atrakcyjny opis na stronie szczegółowych informacji o produkcie. Skuteczna strona szczegółowych informacji o produkcie zachęca klientów do zakupu Twoich produktów.

Inspirujące obrazy produktów

Ciekawe obrazy produktów pobudzają wyobraźnię klientów i inspirują ich do zakupu produktu. Oceń jakość obrazu na podstawie poniższych wytycznych:

  • Obraz jest zgodny z opisem produktu pod względem rozmiaru, koloru itd.
  • Produkt jest rozpoznawalny.
  • Obraz jest zdjęciem, a nie rysunkiem.
  • Zdjęcie jest wykonane pod korzystnym kątem.
  • Produkt jest ostry i dobrze oświetlony.
  • Światła ani cienie nie zasłaniają ujęć produktu z bliska.
  • Produkt zajmuje co najmniej 80% obszaru obrazu.
  • Cały produkt jest pokazany na zdjęciu.
  • Tła są proste i czyste, aby nie odwracać uwagi od produktu.

Oprócz zamieszczenia obrazów produktów w wysokiej jakości, dołącz również jak najwięcej innych obrazów. Wiele kategorii produktów pozwala na włączenie ilustracji wariantów lub alternatyw.

Uwaga: Przed wysłaniem obrazu produktu zapoznaj się z wymaganiami firmy Amazon dotyczącymi obrazu produktu.

Wyszukiwanie atrakcyjnych cen

Przygotowując atrakcyjny punkt cenowy, przeszukaj oferty konkurencji, pamiętaj też, aby uwzględnić koszty dostawy.

Oferowanie bezpłatnej dostawy może znacznie zwiększyć sprzedaż. Miej na uwadze zwłaszcza niedrogie produkty. Opłata za dostawę w wysokości 5 PLN, gdy cena produktu wynosi 5–10 PLN nie jest zbyt atrakcyjną ofertą.

Wyraźnie poinformuj o swoich zasadach dostawy. Dotyczy to zarówno opłat, jak i czasu dostawy. Użyj funkcji Moje informacje i zasady, aby dodać te dane do informacji, które podajesz w Ustawieniach wysyłki.

Jasne i zwięzłe podpunkty

Testy wykazują, że prawidłowo przygotowane podpunkty zwiększają sprzedaż. Zawarte w nich informacje pomagają klientom zrozumieć kluczowe cechy produktu, ponieważ podkreślają ważne informacje o oferowanym przez Ciebie produkcie oraz jego cechy szczególne.

Wykorzystaj następujące wytyczne podczas przygotowania podpunktów:

  • Wyróżnij pięć kluczowych cech, na które chcesz zwrócić uwagę klientów, takich jak wymiary, grupa wiekowa, idealne warunki dla produktu, poziom umiejętności, zawartość, kraj pochodzenia itd.
  • Zachowaj spójną kolejność informacji. Jeśli pierwszy podpunkt dotyczy kraju pochodzenia, zastosuj tę samą kolejność we wszystkich produktach.
  • Powtórz ważne informacje zawarte w tytule i opisie.
  • Rozpoczynaj każdy podpunkt wielką literą.
  • Zamieszczaj fragmenty zdań i nie stosuj końcowej interpunkcji.
  • Nie zamieszczaj informacji promocyjnych ani cen.

Poniższe podpunkty opisu kompletu przeciwdeszczowego są zgodne z tymi wytycznymi:

  • Kaptur regulowany sznurkiem i mankiety regulowane zatrzaskami
  • 100% wodoszczelności
  • 100% oddychający
  • Dostępny w kolorze khaki, żółtym lub zielonym

Atrakcyjne opisy produktów

Opisując swój produkt, możesz wymienić kluczowe funkcje w podpunktach. Warto jednak odejść od prostego, precyzyjnego opisu. Dobrze napisany opis produktu pomaga klientowi wyobrazić sobie doświadczenie związane z posiadaniem lub korzystaniem z produktu. Spróbuj spojrzeć na ofertę z perspektywy swoich klientów: jakie chcieliby mieć wrażenia, odczucia, przemyślenia, oczekiwania? Uwzględnienie informacji o wrażeniach, użytkowaniu i korzyściach płynących z produktu może rozpalić wyobraźnię klientów. W ten sposób powstaje pewne doświadczenie, które klienci będą kojarzyć ze sklepem.

Unikaj zbyt uproszczonych opisów, takich jak te:

Przykład 1:

Wytrzymały mikrofon dla profesjonalistów zajmujących się dźwiękiem.

Przykład 2:

Nadające się do prania spodnie brezentowe z wykończeniem ze sztucznego zamszu w tylnej części.

Przykłady rzetelnych, atrakcyjnych opisów:

Przykład 1:

Mikrofon dynamiczny Beta 58A kontynuuje tradycję produktów serii SM58® i jest wyborem numer jeden wśród wokalistów i dźwiękowców obsługujących trasy koncertowe. Shure Beta 58A to superkardiodalny dynamiczny mikrofon wokalny o wysokiej wydajności, przeznaczony do profesjonalnego wzmocnienia dźwięku i nagrań studyjnych. Pozwala uzyskać niezmienny wzór superkardioidalny w całym zakresie częstotliwości. Zapewnia to wysokie wzmocnienie przed sprzężeniem zwrotnym, maksymalną izolację od innych źródeł dźwięku i minimalne pozaosiowe zabarwienie dźwięków. Beta 58A zapewnia kształtowaną odpowiedź częstotliwościową, która idealnie sprawdza się do nagrywania wokali z bliska. Nieostrożne obchodzenie się z tym mikrofonem nie wpływa na jego doskonałą wydajność, a to za sprawą wytrzymałej konstrukcji, sprawdzonego układu montażowego z amortyzacją i kratką ze stali hartowanej, która chroni go przed uszkodzeniem. Typowe zastosowania mikrofonu Beta 58A obejmują wokal prowadzący, wokalu wspierający i mowę.

Przykład 2:

Spodnie brezentowe z czystej bawełny skrojone dla aktywnych użytkowników, które mogą nie mieć sobie równych pod względem wytrzymałości i komfortu. Nadające się do prania listwy z imitacji zamszu na tylnych kieszeniach i D-ring zapewniają wyższą trwałość i dłuższe użytkowanie. Dostępne w kolorze brązowym, zielonym, khaki lub szarym. Nadają się do prania. Importowane.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates