Braki w magazynie |
Zapasy nie są dostępne |
-
Nie wystawiaj produktów, dla których trwa uzupełnianie zapasów.
-
Utrzymuj minimalny próg zapasów.
-
Usuwaj oferty, dla których regularnie występuje brak w magazynie.
|
Ilość zapasów jest niepoprawna |
-
Wysyłaj kanały aktualizacji zapasów tak często, jak często otrzymujesz zamówienia z innych źródeł niż Amazon, maksymalnie co 15 minut.
-
Upewnij się, że szybko przetwarzasz zamówienia Amazon.
-
Zarezerwuj określoną ilość zapasów tylko dla zamówień Amazon.
-
Jeśli używasz plików tekstowych, możesz uprościć aktualizacje zapasów, ustawiając parametr „aktualizuj/usuń” na częściową aktualizację, a następnie używając tylko kodów SKU i danych o liczbie jednostek. Pozostałe kolumny można pozostawić puste.
|
Zapasy do wysyłki przez dropshipping nie są aktualne |
-
Ściśle monitoruj dostępność i czas wysyłki.
-
Synchronizuj swoje systemy wewnętrzne, aby monitorować dostępność i czas wysyłki.
|
Opóźniona wysyłka |
Wysyłka produktu trwa dłużej niż obiecano |
-
Jeśli używasz plików tekstowych, ustaw dokładny czas realizacji wysyłki dla każdego kodu SKU.
-
Jeśli korzystasz z funkcji Dodaj produkt, użyj w tym celu pola Czas przetwarzania. .
-
Jeśli korzystasz z plików XML, użyj elementu opóźnienia realizacji.
-
Powiadamiaj kupujących o wszelkich błędach tak szybko, jak to możliwe i jako domyślne działanie anuluj produkt lub zamówienie.
-
Zawsze korzystaj z metody wysyłki przyspieszonej, jeśli wysyłasz zamówienie z opóźnieniem.
-
Usuwaj oferty, które są regularnie wysyłane z opóźnieniem.
|
Kupujący nie odebrał powiadomienia o wysyłce |
-
Wysyłaj informacje o śledzeniu za pomocą kanału realizacji.
|
Kłopotliwy lub skomplikowany zwrot |
Twoje zasady dotyczące zwrotów ograniczają pełny zwrot kosztów do mniej niż 30 dni |
-
Oferuj pełny zwrot za produkt przez standardowy okres 30 dni.
|
Twoje zasady dotyczące zwrotów są skomplikowane, niejasne lub uciążliwe |
-
Dokładnie przejrzyj i wyjaśnij sformułowania użyte w zasadach dotyczących zwrotów na Twoich stronach Pomocy Amazon online.
-
W miarę możliwości usprawniaj i upraszczaj skomplikowane procesy zwrotów.
|
Produkt niezgodny z opisem |
Obraz produktu nie przedstawia dokładnie jego cech |
-
Zapewnij wyraźne obrazy o maksymalnym dopuszczalnym rozmiarze.
-
Oferuj wiele dokładnych i szczegółowych widoków produktu.
-
Upewnij się, że obrazy spełniają wszystkie wymagania. Aby uzyskać więcej informacji, patrz Wymagania dotyczące obrazu produktu.
|
Rozmiar lub materiał jest inny niż oczekiwano |
|
Niewłaściwy rozmiar lub niewłaściwy produkt |
Wysłano nieprawidłowy produkt |
-
Sprawdź procesy pakowania, wybierania i wysyłki pod kątem przyczyn błędów.
-
Sprawdź, czy Twój kod SKU pasuje do właściwego produktu w serwisie Amazon.
|
Jakość produktu |
Kupujący nie jest zadowolony z jakości produktu |
-
Opisz dokładnie swój produkt. Nie używaj zwrotów takich jak „wysokiej jakości” dla produktu, którego najlepszym atrybutem jest niska cena.
-
Usuń produkty, które regularnie otrzymują negatywne opinie.
-
Umieść instrukcje użytkowania na stronie szczegółowych informacji o produkcie i w przesyłce.
|
Problem z Działem obsługi klienta |
Kupujący nie mogą skontaktować się z Twoim Działem obsługi klienta |
-
Upewnij się, że numer telefonu i adres e-mail Twojego Działu obsługi klienta są poprawne na Twoich stronach pomocy Amazon online.
-
Używaj krótkich, łatwych do wpisania adresów e-mail Działu obsługi klienta.
-
Dostosuj filtr spamu, aby upewnić się, że przychodzące wiadomości od kupujących nie są klasyfikowane jako spam.
|
Kupujący nie otrzymują odpowiedzi terminowo |
-
Odpowiadaj na każdą wiadomość głosową i e-mail w ciągu 24 godzin.
|
Usunięcie opinii |
Nieprawidłowa opinia |
|