Aby przesłać zdjęcia produktów, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
-
Znajdź produkt, dla którego chcesz przesłać zdjęcie:
-
Dla nowych produktów: W Katalogu kliknij przycisk Dodaj produkty.
-
Dla istniejących produktów: Na stronie Zarządzaj zapasami edytuj produkt, dla którego chcesz dodać zdjęcie na tej stronie.
-
Kliknij kartę Zdjęcia.
-
W karcieGłówne zdjęcie kliknij Wybierz plik.
-
Jeśli masz dodatkowe zdjęcia, prześlij je za pomocą pól poniżej Głównego zdjęcia.
Dodawanie zdjęcia
Istnieje kilka sposobów, aby dodać zdjęcie produktu do serwisu Amazon:
-
Użyj narzędzia Dodaj produkt, aby dodać zdjęcie podczas tworzenia nowej oferty.
-
Użyj narzędzia Zarządzaj zapasami, aby dodać zdjęcie do istniejącej oferty.
-
Jeśli używasz plików zapasów, określ adres URL zdjęcia produktu w pliku zapasów.
Czy masz problemy z przesyłaniem zdjęć? Jeśli widzisz „Błąd nieprawidłowego formatu URL” lub napotkasz na inne problemy z adresem URL, możesz wyszukać „błąd obrazu” w Pomocy, aby znaleźć typowe błędy związane ze zdjęciami i uzyskać więcej informacji.
Uwaga: Przesyłanie zdjęcia nie gwarantuje, że zostanie ono wyświetlone na stronie szczegółów produktu lub na stronach wyszukiwania. Amazon wykorzystuje złożoną technologię rankingu zdjęć do określania wyświetlanych zdjęć. Postępuj zgodnie z wytycznymi zawartymi w
wymaganiach dotyczących zdjęcia produktu Amazon.