Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Powiadomienie e-mail o niedostępności zamówionego produktu

Temat: Nie można wysłać zamówienia Amazon od [nazwa sprzedawcy]

Szanowny/-a [imię i nazwisko kupującego],

Z przykrością informujemy, że nie mogliśmy wysłać Twojego zamówienia [nazwa sprzedawcy] podanego poniżej, złożonego w dniu [data zakupu], ze względu na tymczasowe braki w magazynie. Twoje zamówienie zostało anulowane i nie zostałeś obciążony.

Numer zamówienia Amazon: [identyfikator zamówienia]

[zakupiona liczba lub ilość] [nazwa produktu]

Czy masz jakieś pytania? W razie pytań dotyczących tego zamówienia możesz odwiedzić stronę "http://www.amazon.pl/gp/css/history/view.html" lub odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, aby skontaktować się bezpośrednio z [nazwa sprzedawcy].

Dziękujemy za zakupy z [nazwa sprzedawcy] w serwisie Amazon.

[nazwa sprzedawcy]

Definicje:

  • Nazwa sprzedawcy: nazwa firmy użyta w Seller Central.
  • Imię i nazwisko kupującego: imię i nazwisko podane przez kupującego. Znaleziono w raporcie zamówień.
  • Data zakupu: data złożenia zamówienia. Znaleziono w wiadomości e-mail Raport zamówień lub SSN.
  • Identyfikator zamówienia: unikalny numer identyfikacyjny zamówienia Amazon. Znaleziono w wiadomości e-mail Raport zamówień lub SSN.
  • Zakupiona liczba lub ilość: liczba lub ilość niedostępnego produktu
  • Nazwa produktu: nazwa niedostępnego produktu

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates