Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

E-mail z potwierdzeniem zwrotu

Temat: Zwroty otrzymane za zamówienie z Amazon od [nazwa sprzedawcy]

Szanowny/-a [imię i nazwisko kupującego],

Otrzymaliśmy poniższe przedmioty z Twojego zamówienia [nazwa sprzedawcy] złożonego w dniu [data zakupu].

Numer zamówienia Amazon: [identyfikator zamówienia]

Z powyższego zamówienia otrzymano następujące przedmioty:

[zwracana ilość] [nazwa produktu]

Zainicjowaliśmy zwrot [całkowita wartość zwrotu] za to zamówienie za pośrednictwem Amazon w dniu [data rozpoczęcia zwrotu]. Zwrot powinien zostać przelany na Twoje konto w ciągu dwóch do trzech dni roboczych. Możesz spodziewać się osobnego powiadomienia od Amazon w tej sprawie.

Czy masz jakieś pytania? W razie pytań dotyczących tego zamówienia, w tym statusu Twojego zwrotu, możesz wejść na stronę "http://www.amazon.pl/gp/css/history/view.html" lub odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, aby skontaktować się bezpośrednio z [nazwa sprzedawcy].

Dziękujemy za zakupy z [nazwa sprzedawcy] w serwisie Amazon.

[nazwa sprzedawcy]

Definicje:

  • Nazwa sprzedawcy: nazwa firmy użyta w Seller Central.
  • Imię i nazwisko kupującego: imię i nazwisko podane przez kupującego. Znaleziono w raporcie zamówień.
  • Data zakupu: data złożenia zamówienia. Znaleziono w wiadomości email Raport zamówień lub SSN.
  • Identyfikator zamówienia: unikalny numer identyfikacyjny zamówienia Amazon. Znaleziono w wiadomości e-mail Raport zamówień lub SSN.
  • Ilość zwrotna: ilość odebranego przedmiotu.
  • Nazwa produktu: nazwa otrzymanego przedmiotu.
  • Zwrot całkowitej wartości: kwota wysłanego zwrotu.
  • Data rozpoczęcia zwrotu: Data pomyślnego wysłania informacji o korektach do Amazon za pośrednictwem kanału regulacji lub za pomocą funkcji Zarządzaj zamówieniami w Seller Central.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates