Jeśli sprzedajesz na wielu rynkach Amazon, możesz wybrać pomiędzy zmianą statusu ofert dla wszystkich rynków lub tylko dla określonych rynków.
Jeśli nie jesteś w stanie zrealizować zamówień z jakiegokolwiek powodu (na przykład w nagłych wypadkach rodzinnych, niekorzystnych warunkach pogodowych, wyjeżdżając na święta itd.), możesz zmienić swój status ofert na Nieaktywny. Spowoduje to usunięcie wszystkich Twoich ofert ze stron ze szczegółami produktu Amazon i wyników wyszukiwania w ciągu godziny. Jeśli masz jakiekolwiek oferty realizowane przez Amazon, pozostaną one aktywne w serwisie Amazon. Możesz zmienić swój status ofert dla wszystkich swoich ofert lub tylko dla określonych rynków.
Możesz nadal tworzyć i edytować oferty, gdy oferty są Nieaktywne. Dodatki i zmiany zostaną uwzględnione w serwisie Amazon, gdy zmienisz status ofert z powrotem na Aktywne.
Gdy będziesz gotów do ponownej sprzedaży, zmień status ofert z powrotem na Aktywne, a oferty pojawią się ponownie w ciągu jednej godziny.
Status ofert może być edytowany tylko przez użytkowników, którym przyznano prawo do zarządzania zapasami. Jeśli nie widzisz przycisku Edytuj obok sekcji Status ofert, nie masz uprawnień do zmiany tego ustawienia.
Aby ustawić oferty na Nieaktywne lub Aktywne, wykonaj następujące kroki.
Opcja | Opis |
---|---|
Ustaw wszystkie oferty na |
Aktywne: Wszystkie Twoje oferty pojawią się ponownie na stronach ze szczegółami produktu Amazon i wynikach wyszukiwania w ciągu godziny. Nieaktywne: Usuwa wszystkie oferty ze stron ze szczegółami produktów Amazon i wyników wyszukiwania w ciągu jednej godziny. |
Indywidualne oferty Marketplace |
Aktywne: Oferty na określonych rynkach pojawią się ponownie na stronach szczegółów produktu i w wynikach wyszukiwania w ciągu jednej godziny.
Nieaktywne: Usuwa wszystkie oferty ze wskazanych przez Ciebie rynków i wyniki wyszukiwania w ciągu jednej godziny. |
Wszelkie obowiązujące miesięczne opłaty abonamentowe będą nadal naliczane, nawet jeśli oferty są nieaktywne.