Przed wydaniem zwrotu należy wziąć pod uwagę następujące kwestie:
Więcej informacji znajdziesz na stronie Zarządzanie zwrotami.
Jeśli przypadkowo zwrócisz pieniądze w nieodpowiedniej kwocie lub za niewłaściwe zamówienie, zapoznaj się z informacjami w poniższej sekcji Błędy podczas przyznawania zwrotu pieniędzy.
Poza zwrotem pieniędzy za zamówienie lub zamiast takiego zwrotu możesz skorzystać z opcji uznania roszczenia.
W zależności od rodzaju zwrotu pieniędzy, który chcesz przyznać, wybierz jeden z poniższych tematów:
Gdy zwrot ma status Oczekiwanie, możesz go anulować, klikając przycisk Anuluj zwroty kosztów. Jeśli nie widzisz tego linku, zwrot pieniędzy został wydany kupującemu i nie można go anulować.
W takim przypadku możesz skontaktować się z kupującym i poprosić o ponowne obciążenie karty kredytowej przez Amazon.
Jeśli kupujący wyrazi zgodę, poproś go o kontakt z Działem Obsługi Klienta Amazon i wydanie dyspozycji ponownego obciążenia karty.
Po ponownym obciążeniu karty klienta kwota pojawi się jako kredyt na Twoim koncie płatności.
Jeśli anulujesz zwrot kosztów, nie powiadomimy kupującego. Powiadamiamy kupujących tylko o faktycznie wydanych zwrotach.
Jeśli użyto karty podarunkowej lub bonu podarunkowego Amazon do zapłaty za całość lub część zamówienia, przetwórz zwrot kosztów tak, jak zwykle. Część karty podarunkowej lub bonu podarunkowego zostanie przelana z powrotem na konto Amazon kupującego, aby umożliwić jej wykorzystanie w ramach przyszłych zakupów.