Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zwrot pieniędzy za zamówienie

Przed wydaniem zwrotu należy wziąć pod uwagę następujące kwestie:

  • Po autoryzacji żądania zwrotu możesz poczekać, aż otrzymasz produkt z powrotem od kupującego, zanim wydasz zwrot pieniędzy. Jeśli wolisz, możesz pozwolić kupującemu na zatrzymanie produktu, nawet jeśli zdecydujesz się wydać zwrot pieniędzy.
  • Jeśli kupujący zwróci produkt w stanie innym niż ten, w którym został przez Ciebie pierwotnie wysłany, możesz przyznać częściowy zwrot pieniędzy. Jeśli zdecydujesz się przyznać częściowy zwrot pieniędzy, zalecamy wcześniejsze wyjaśnienie tego kupującemu, aby uniknąć nieporozumień i ewentualnego roszczenia z Gwarancji od A do Z.
  • Jeśli opis i oferta produktu były sporządzone prawidłowo, ale kupujący po prostu już nie chce danego produktu, możesz wyłączyć ze zwrotu pieniędzy koszty wysyłki.

Ważne: Masz obowiązek dokonać zwrotu pieniędzy w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru.

Więcej informacji znajdziesz na stronie Zarządzanie zwrotami.

Jeśli przypadkowo zwrócisz pieniądze w nieodpowiedniej kwocie lub za niewłaściwe zamówienie, zapoznaj się z informacjami w poniższej sekcji Błędy podczas przyznawania zwrotu pieniędzy.

Poza zwrotem pieniędzy za zamówienie lub zamiast takiego zwrotu możesz skorzystać z opcji uznania roszczenia.

W zależności od rodzaju zwrotu pieniędzy, który chcesz przyznać, wybierz jeden z poniższych tematów:

Błędy zwrotu

Gdy zwrot ma status Oczekiwanie, możesz go anulować, klikając przycisk Anuluj zwroty kosztów. Jeśli nie widzisz tego linku, zwrot pieniędzy został wydany kupującemu i nie można go anulować.

W takim przypadku możesz skontaktować się z kupującym i poprosić o ponowne obciążenie karty kredytowej przez Amazon.

Jeśli kupujący wyrazi zgodę, poproś go o kontakt z Działem Obsługi Klienta Amazon i wydanie dyspozycji ponownego obciążenia karty.

Uwaga: Możemy ponownie obciążyć kartę kredytową kupującego za dane zamówienie tylko wtedy, kiedy otrzymamy tę dyspozycję bezpośrednio od kupującego.

Po ponownym obciążeniu karty klienta kwota pojawi się jako kredyt na Twoim koncie płatności.

Jeśli anulujesz zwrot kosztów, nie powiadomimy kupującego. Powiadamiamy kupujących tylko o faktycznie wydanych zwrotach.

Karty podarunkowe i bony podarunkowe

Jeśli użyto karty podarunkowej lub bonu podarunkowego Amazon do zapłaty za całość lub część zamówienia, przetwórz zwrot kosztów tak, jak zwykle. Część karty podarunkowej lub bonu podarunkowego zostanie przelana z powrotem na konto Amazon kupującego, aby umożliwić jej wykorzystanie w ramach przyszłych zakupów.

Uwaga: W dalszym ciągu obowiązuje pierwotna data ważności bonu podarunkowego.
Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates