Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Pakowanie szkła, ceramiki, łamliwych i kruchych produktów

Wszystkie produkty łatwo tłukące się lub produkty, które muszą być traktowane z najwyższą ostrożnością, należą do tej kategorii. Produkty łatwo tłukące się muszą być pakowane tak, aby nie mogły się potłuc podczas normalnego procesu odbioru, przechowywania i wysyłki. Dlatego powinny być zapakowane w bezpieczne kartonowe pudełko, które jest odporne na wstrząsy i upadki. Wszystkie artykuły, które mają być wysyłane do klientów jako pojedyncze przedmioty, muszą być zapakowane w taki sposób, aby nie mogły się potłuc ani nie mogły zostać uszkodzone podczas tranzytu.

Produkty muszą być zapakowane w solidny, sześciostronny karton, tak aby produkt nie był w żaden sposób odsłonięty.

Przykłady złych opakowań, w których narażone są produkty delikatne, stwarzające zagrożenie dla bezpieczeństwa.

Przykład dobrego opakowania, w którym produkt delikatny nie jest narażony i jest chroniony przed uszkodzeniem oraz potencjalnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa.

W opakowaniach zawierających wiele przedmiotów wszystkie przedmioty muszą być pakowane pojedynczo, aby zapobiec uszkodzeniu innych przedmiotów znajdujących się w opakowaniu (na przykład zestaw czterech kieliszków do wina) i muszą przejść test upuszczenia z wysokości 125 cm bez stłuczenia się przedmiotów. Test ten wymaga pięciokrotnego upuszczenia: na spód opakowania, na górną część opakowania, na najdłuższą stronę opakowania, na najkrótszą stronę opakowania oraz na róg opakowania. Przedmioty nie powinny poruszać się ani trząść się wewnątrz opakowania i powinny przejść intensywny test potrząsania bez potłuczenia się żadnych przedmiotów.

Przykład złego opakowania, w którym przedmioty mogą się przemieszczać lub trząść się wewnątrz opakowania.

Przykład dobrego opakowania, w którym delikatne przedmioty są indywidualnie zapakowane i zabezpieczone.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates