Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Obsługa klienta FBA (realizacja przez Amazon)

Twoje oferty realizowane przez Amazon są wyświetlane z logo FBA, więc klienci wiedzą, że firma Amazon będzie odpowiedzialna za realizację zamówień i obsługę klienta.

Nasz światowej klasy zespół ds. obsługi klienta oszczędza czas, zarządzając zapytaniami klientów, zwrotami i zwrotami kosztów za produkty FBA kupione na stronie internetowej Amazon. Za tę usługę nie jest pobierana dodatkowa opłata, z wyjątkiem niektórych kategorii produktów, w tym odzieży i biżuterii. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę pomocy dotyczącą opłat manipulacyjnych za zwrot .

Uwaga: Zamówienia w realizacji wielokanałowej nie kwalifikują się do obsługi klienta Amazon.

Centrum zwrotów online FBA zapewnia klientom strony pomoc i szczegółowe informacje o tym, jak skontaktować się z nami w celu realizacji zwrotów i uzyskania zwrotów kosztów. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak firma Amazon obsługuje zwroty i zwroty kosztów, zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zwrotów w zakresie na Amazon.

Uwaga: W przypadku zamówień FBA usługa Wiadomości pomiędzy kupującym a sprzedawcą służy wyłącznie do zapytań o produkt. Wszelkie zapytania dotyczące obsługi klienta należy kierować do działu obsługi klienta Amazon.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates