Twoje oferty realizowane przez Amazon są wyświetlane z logo FBA, więc klienci wiedzą, że firma Amazon będzie odpowiedzialna za realizację zamówień i obsługę klienta.
Nasz światowej klasy zespół ds. obsługi klienta oszczędza czas, zarządzając zapytaniami klientów, zwrotami i zwrotami kosztów za produkty FBA kupione na stronie internetowej Amazon. Za tę usługę nie jest pobierana dodatkowa opłata, z wyjątkiem niektórych kategorii produktów, w tym odzieży i biżuterii. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę pomocy dotyczącą opłat manipulacyjnych za zwrot .
Centrum zwrotów online FBA zapewnia klientom strony pomoc i szczegółowe informacje o tym, jak skontaktować się z nami w celu realizacji zwrotów i uzyskania zwrotów kosztów. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak firma Amazon obsługuje zwroty i zwroty kosztów, zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zwrotów w zakresie na Amazon.