Gdy wielu sprzedawców sprzedaje ten sam produkt za pośrednictwem jednej strony produktu, Amazon łączy automatycznie najtrafniejsze dane produktu ze zgłoszeń różnych sprzedawców, aby zapewnić klientom najlepsze wrażenia z zakupów. Sprzedawcy i producenci mogą umieszczać informacje o produkcie na stronie produktu. Oceniając dostarczane informacje, bierzemy pod uwagę wielkość sprzedaży, wskaźnik zwrotu pieniędzy, opinie o sprzedawcy i roszczenia z Gwarancji od A do Z.
Aby poprawić stronę produktu za pomocą strony Zarządzaj zapasami, wykonaj następujące czynności:
Niektóre strony produktu oferują warianty produktu, np. różne kolory, wzory czy rozmiary. Jeśli uważasz, że sprzedawca mógł dodać wariant do produktu, który różni się od informacji podanych na stronie produktu, możemy to poprawić. Niewłaściwe warianty mogą obniżyć pewność klienta co do tego, czy kupuje on odpowiedni produkt. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się ze stroną Ogólne informacje dotyczące powiązań między wariantami .
Przed przesłaniem żądania korekty przejrzyj następujące błędy i przykłady:
Błąd wariantu | Opis | Przykład |
---|---|---|
Inny produkt | Wariant produktu dotyczy czegoś zupełnie innego niż strona produktu. | Strona produktu jest poświęcona tosterowi, a wariant dotyczy ołówka. |
Ten sam produkt, inna marka | Wariant wydaje się tym samym produktem, ale jest produkowany pod różnymi markami. | Strona produktu jest poświęcona słuchawkom Sony Stereo, a wariant dotyczy słuchawek Bose Stereo. |
Ta sama marka, inna linia produktów | Marki zgadzają się, ale produkty są różne. | Strona produktu jest poświęcona klasycznym botkom damskim UGG, a wariant dotyczy kapci damskich UGG. |
Podobne rodzaje produktów | Wariant dotyczy produktu należącego do podobnej kategorii, ale innego rodzaju produktów. | Strona produktu jest poświęcona legginsom damskim, a wariant dotyczy spodni damskich. |
Wersja | Wariant dotyczy innej wersji tego samego produktu, który różni się zasadniczo od poprzedniej wersji. | Strona produktu jest poświęcona zdalnie sterowanemu helikopterowi X4 i pilotowi 4-przyciskowemu, a wariant dotyczy zdalnie sterowanego helikoptera X5 i pilota 5-przyciskowego. |
Jeśli którykolwiek z tych scenariuszy ma miejsce, możesz przesłać do nas żądanie poprawienia błędu, korzystając z narzędzia samoobsługowego i wykonując czynności opisane w sekcji Nieprawidłowe warianty wystawionych produktów na stronie Skontaktuj się z nami.
Adres URL witryny producenta lub jest jedynym akceptowalnym dowodem na potrzeby żądań aktualizacji zdjęć produktu. Żądania bez ważnego dowodu potwierdzającego zmiany nie będą przyjmowane.
W przypadku niektórych kategorii mogą wystąpić błędy wskazujące, że Twoja treść nie jest zgodna z informacjami znajdującymi się w naszych systemach. Błędy te są określane jako „błędy dopasowania”. Mechanizm ten ma na celu ochronę istotnych informacji o produkcie przed zastąpieniem ich innymi danymi, bez potwierdzenia, które dane są poprawne.
Komunikat o błędzie:
Atrybut: Podana wartość „XXX” nie może zostać użyta, ponieważ jest niezgodna z wartością „XYZ” dla ASIN Z w katalogu Amazon. Jeśli jest to ASIN „B0XXXXXXXX”, zaktualizuj tę wartość, aby pasowała do danych ASIN. Jeśli jest to inny produkt, zaktualizuj dane identyfikacyjne (UPC/EAN/numer części/itd.).
Jak poprawić błąd:
Potrzebujemy też ważnego dowodu potwierdzającego relację między używanym EAN/UPC/numerem części itp. a poprawnymi wartościami produktu.
Aby uzyskać pełną listę atrybutów technicznych wyświetlanych zamiast elementów listy wypunktowanej, zdecydowanie zalecamy zapoznanie się ze stroną Wytyczne redakcyjne dla stron produktów dla tych kategorii.