Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Komunikuj się z kupującymi za pomocą wiadomości przesyłanych między kupującym a sprzedawcą

Strona Wiadomości między kupującym a sprzedawcą umożliwia komunikowanie się z kupującymi w serwisie Amazon Marketplace za pośrednictwem Seller Central oraz poprzez osobistą lub służbową pocztę e-mail. Możesz skontaktować się z kupującym bezpośrednio ze swojego konta sprzedawcy lub przy użyciu autoryzowanego konta e-mail (jeśli masz zaszyfrowany adres e-mail kupującego, który został wcześniej wygenerowany przez usługę wiadomości między kupującym a sprzedawcą). W każdym razie Twoja korespondencja będzie widoczna na stronie wiadomości między kupującym a sprzedawcą.

Ważne: Ogólnie rzecz biorąc, można kontaktować się z kupującymi tylko w celu realizacji zamówień lub odpowiedzi na pytania dotyczące obsługi klienta. Nie możesz kontaktować się z kupującym (w tym za pośrednictwem poczty e-mail, poczty tradycyjnej, telefonu lub w inny sposób) w celach marketingowych lub promocyjnych.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz sekcję „Wskazówki dotyczące kontaktowania się z kupującymi” w naszym Przeglądzie wiadomości między kupującym a sprzedawcą.

Wiadomości między kupującym a sprzedawcą to jedyna zatwierdzona metoda komunikacji z kupującymi w serwisie Amazon.

Sprzedawcy mogą się kontaktować z kupującymi, klikając imię i nazwisko kupującego lub Skontaktuj się z kupującym na następujących stronach w Seller Central:

  • Zarządzaj zamówieniami
  • Menedżer opinii
  • Zarządzaj zwrotami
  • Zarządzanie roszczeniami od A do Z
  • Wiadomości między kupującym a sprzedawcą

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates