Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Reguły dotyczące strony produktu

Dodaj produkt umożliwia tworzenie stron szczegółowych informacji o produktach, które nie są obecnie dostępne w katalogu Amazon. Sprzedawcy z profesjonalnym planem sprzedaży mogą również tworzyć strony szczegółowych informacji o produkcie, przesyłając pliki zapasów lub wysyłając pliki danych XML.

Tworząc strony szczegółowych informacji o produkcie w serwisie Amazon, zgadzasz się z następującymi zasadami i ograniczeniami:

  • Strony szczegółowych informacji o produkcie nie mogą zawierać Treści niedozwolonych lub Produktów podlegających ograniczeniom.
  • Zakazane jest umieszczanie którejkolwiek z poniższych informacji w tytułach opisach, punktach lub zdjęciach stron szczegółowych informacji o produkcie:
    • Treści pornograficzne, obsceniczne lub obraźliwe.
    • Numery telefonów, fizyczne adresy pocztowe, adresy e-mail lub adresy URL stron internetowych.
    • Dostępność, cena, stan, dodatkowe informacje o zamówieniu (takie jak linki do innych stron internetowych do składania zamówień) lub alternatywne oferty dostawy (takie jak bezpłatna dostawa).
    • Oferty spoilerów fabuły dotyczące książek, muzyki, filmów i płyt DVD (informacje, które ujawniają elementy fabuły istotne dla niepewności, tajemnicy lub niespodziewanego zakończenia historii).
    • Recenzje, cytaty lub referencje.
    • Nakłanianie do pozytywnych opinii klientów.
    • Reklamy, materiały promocyjne lub znaki wodne na zdjęciach lub filmach.
    • Informacje zależne od czasu (na przykład daty wycieczek promocyjnych, seminariów, wykładów i tak dalej).
  • Podczas tworzenia ofert lub dopasowywania ofert do istniejącej ofert, sprzedawcy muszą przestrzegać standardów ofert Amazon dla każdego produktu sprzedawanego w serwisie Amazon.
  • Używanie narzędzi do tworzenia stron do celów innych niż tworzenie stron szczegółowych informacji o produkcie jest zabronione.
  • Używanie fałszywych informacji identyfikacyjnych produkt — w tym kodów UPC lub dat publikacji — na stronach szczegółowych informacji o produkcie jest zabronione.
  • Narzędzie Dodaj produkt musi być używane wyłącznie do tworzenia stron dla produktów, które jeszcze nie istnieją w katalogach Amazon, w tym innych serwisach Amazon (Amazon.ca, Amazon.com, Amazon.com.mx, Amazon.de, Amazon.fr, Amazon.it, Amazon.es, Amazon.co.jp i Amazon.cn oraz na innych stronach Amazon). Tworzenie strony szczegółowych informacji o produkcie dla produktu już funkcjonującego w katalogu Amazon jest zabronione.
  • Zabrania się używania stron szczegółowych informacji o produkcie w celu promowania różnych towarów lub promocji krzyżowej produktu.
  • W przypadku książek, muzyki, filmów i płyt DVD, pojedyncza strona szczegółowych informacji o produkcie nie może być użyta do reklamowania więcej niż jednego produktu. Pakiety produktów dla książek, muzyki, filmów i płyt DVD muszą być zdefiniowane przez wydawcę lub producenta i posiadać pojedynczy ISBN, UPC lub EAN, który różni się od identyfikatora produktu dla każdej unikatowej pozycji w pakiecie.
  • Jako sprzedawca musisz rozumieć i przestrzegać zasad firmy Amazon dotyczących bezpieczeństwa produktów i zgodności z przepisami. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Bezpieczeństwo i zgodność produktów.
  • Wyświetlanie znaków towarowych na produktach ogólnych: Produkt uznaje się za ogólny, jeżeli zgodnie z obrazami produktu znak towarowy nie jest trwale przymocowany do produktu lub jego opakowania. Zasadniczo naklejki nie mogą być używane jako sposób umieszczania znaku towarowego na stałe. Amazon zastrzega sobie prawo do: (1) usunięcia lub edytowania zdjęcia produktów zawierających tylko tymczasowo umieszczony znak towarowy; lub (2) poproszenia o przesłanie zdjęć produktu lub opakowania z umieszczonym na stałe znakiem towarowym. Produkty ogólne nie mogą być wymienione w numerach ASIN produktów znakowanych znakiem towarowym na stale, nawet jeśli produkty są podobne lub identyczne.
  • Jeśli nie jesteś twórcą numeru ASIN, nie możesz:
    • zmienić swojej marki lub nazwy producenta; lub
    • dodać markę lub nazwę producenta (na przykład w przypadku, gdy ASIN został utworzony bez marki lub producenta jako produkt „bez nazwy” lub produkt ogólny), albo w odpowiednich polach danych, tytule ASIN, opisie produktu lub jakichkolwiek zdjęciach produktu.
  • Jeśli chcesz sprzedać produkt pod innym znakiem towarowym (tj. marką lub nazwą producenta) niż istniejący już ASIN (lub w przypadku gdy istniejący ASIN został utworzony bez marki lub producenta), nie należy zmieniać istniejącego numeru ASIN. Zamiast tego utwórz nowy ASIN dla tego produktu objętego znakiem towarowym.
  • Jeśli uważasz, że marka lub nazwa producenta w istniejącym numerze ASIN jest nieprawidłowa, skontaktuj się z Działem obsługi sprzedawców i dostarcz wszystkie dostępne dowody na poparcie swojego stanowiska.
  • Podczas tworzenia strony szczegółowych informacji o produkcie podaj tylko informacje odnoszące się do cech produktu w ogóle, a nie do stanu konkretnego produktu. Strony szczegółowych informacji o produkcie mogą być używane przez każdego innego sprzedawcę do wystawiania tego samego produktu. Podczas wystawiania produktu na sprzedaż sprzedawcy muszą postępować zgodnie z procesem umieszczania oferty w serwisie Amazon. W ramach procesu wystawiania ofert sprzedawcy mają możliwość opisania stanu, ilości, ceny i innych szczegółów dotyczących ich produktu, które są istotne dla danej oferty.
  • W przypadku części samochodowych w tytułach nie należy umieszczać informacji o pojazdach.
  • Informacje na stronie szczegółowych informacji o produkcie muszą być dodane w lokalnym języku danego rynku (niemiecki dla Amazon.de, francuski dla Amazon.fr itp.).
  • Używanie niepoprawnych danych (HTML, znaki specjalne, */? itp.) w tytułach, opisach, punktach lub stosowanie innych atrybutów jest zabronione.
  • Nie należy umieszczać plików HTML, DHTML, Java, skryptów, ani innych typów plików wykonywalnych na stronach szczegółów.
  • Jeśli kategoria, w której wystawiasz ofertę, daje Ci możliwość dostarczenia ceny katalogowej lub rekomendowanej ceny detalicznej („RRP”), musisz podać cenę, po której produkt jest ogólnie sprzedawany na rynku szwedzkim, a jeśli wystawiasz produkty na dodatkowych rynkach (amazon.de, amazon.fr, amazon.es, amazon.it itp.), na odpowiednich rynkach lokalnych. Twoją odpowiedzialnością jest zapewnienie, że ceny/RRP, które nam przekazujesz, pozostają aktualne. Jeśli nie masz ceny katalogowej/RRP, które spełniają te kryteria, pozostaw to pole puste.

Aby dowiedzieć się więcej o Stronach szczegółowych informacji o produkcie oraz o temacie Buy Box > Co decyduje o jakości strony szczegółowych informacji o produkcie? obejrzyj ten film w Seller University:

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates