Wynik terminowej dostawy pokazuje procent paczek realizowanych przez sprzedawcę, które kupujący otrzymują w szacunkowym terminie dostawy. Numer ten jest oparty na potwierdzonych informacjach o śledzeniu. Ponieważ używamy śledzenia przesyłki do obliczania terminowej dostawy, pokazujemy również procent przesyłek wysyłanych ze śledzeniem.
Kupujący informują nas, że terminowy odbiór zamówień i możliwość śledzenia ich paczek jest ważnym czynnikiem przyczyniającym się do ich ogólnej satysfakcji z zamówienia. Nasze badania pokazują, że śledzone zamówienia mają o 60 procent mniej wad zamówienia, a śledzenie pomaga również zmniejszyć liczbę zapytań od kupujących.
Nieosiągnięcie celu Amazon w przypadku tego wskaźnika na ogół nie powoduje zawieszenia konta sprzedawcy. Może to jednak powodować negatywne opinie lub roszczenia, które mogą mieć wpływ na status konta sprzedaży.
Zielony znacznik wyboru w tej kolumnie oznacza, że Twoja jakość obsługi spełnia cel Amazon dla tego wskaźnika.
Żółty wykrzyknik w tej kolumnie oznacza, że jakość obsługi nie spełnia obecnie celu Amazon dla tego wskaźnika. Należy podjąć kroki, aby poprawić terminowe dostawy oraz uniknąć negatywnych opinii i roszczeń.
Czerwony znak „X” w tej kolumnie oznacza, że Twoja jakość obsługi jest obecnie znacznie poniżej celu Amazon dla tego wskaźnika. Należy podjąć natychmiastowe kroki, aby poprawić terminowe dostawy oraz uniknąć negatywnych opinii i roszczeń.