Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Zasady i wymagania dotyczące FBA

Przed przygotowanie ofert produktów realizowanych przez Amazon ważne jest, aby wiedzieć, do jakich zasad i wymagań należy się stosować, korzystając z usługi FBA.

Zasady FBA

  • Zwroty klientów w przypadku zamówień złożonych na Amazon

    Zasady dotyczące zwrotów Amazon określają sposób obsługi zwrotów klientów w ramach FBA, a także w jakich okolicznościach możesz kwalifikować się do pełnego lub częściowego zwrotu kosztów za zwrot zaakceptowany przez Amazon. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z artykułem Zwroty klientów w przypadku zamówień złożonych na Amazon

  • Zasady zwrotu kosztów za zagubione lub uszkodzone zapasy (realizacja przez Amazon)

    Możesz się kwalifikować do pełnego lub częściowego zwrotu kosztów za zapasy, które zostały zagubione lub uszkodzone, gdy znajdowały się pod kontrolą Amazon (uszkodzone przez przewoźnika partnerskiego Amazon, w centrum logistycznym lub podczas dostawy do klienta). Aby uzyskać więcej informacji, zobacz FBA – zasady zwrotu kosztów za zagubione lub uszkodzone zapasy.

Wymagania dotyczące FBA

  • Ograniczenia FBA dotyczące produktów

    Niektóre produkty wymagają uprzedniego zatwierdzenia, zanim będzie je można sprzedawać na Amazon. Ponadto istnieją pewne produkty, które nie mogą być sprzedawane w ramach FBA lub które muszą spełniać określone wymagania, zanim będą mogły być sprzedawane w ramach FBA.

    Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Ograniczenia dotyczące produktów FBA

  • Wymagania dotyczące zapasów

    Niektóre wymagania, w tym wymagania dotyczące etykietowania, pakowania i wysyłki zapasów, muszą być spełnione w przypadku zapasów wysyłanych do centrów logistycznych Amazon. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj artykuł Wymagania dotyczące zapasów.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2021, Amazon.com, Inc. or its affiliates