FBA korzysta z kodów kreskowych do identyfikacji i śledzenia zapasów podczas całego procesu realizacji. Każdy produkt wysyłany do centrum logistycznego Amazon wymaga kodu kreskowego.
Istnieją trzy rodzaje kodów kreskowych, które można wykorzystać do identyfikacji produktów:
Amazon zawsze będzie korzystać z kodu kreskowego producenta do śledzenia zapasów w trakcie procesu realizacji, chyba że zmienisz ustawienia kodu kreskowego. Jeśli więcej niż jeden sprzedawca posiada zapasy z tym samym kodem kreskowym producenta, Amazon realizuje zamówienia korzystając z zapasu, który jest najbliższy lokalizacji klienta. Ma to na celu ułatwić szybszą dostawę.
Jeśli nie posiadasz kwalifikującego się kodu kreskowego dla swojego produktu, zamiast kodu kreskowego producenta można użyć kodu kreskowego Amazon.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z sekcją Używanie kodu kreskowego producenta do śledzenia zapasów.
Kody kreskowe Amazon muszą być stosowane na wszystkich produktach, które nie są śledzone przy użyciu kodów kreskowych producenta. Kategoria ta składa się z następujących elementów:
Możesz wydrukować kody kreskowe Amazon i umieścić je na swoich produktach samodzielnie lub firma Amazon może je wydrukować i umieścić, naliczając opłatę za produkt. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz sekcję Używanie kodu kreskowego Amazon do śledzenia zapasów i FBA — usługa etykietowania .
Kody w programie „Transparency” to naklejki uwierzytelniające na poziomie produktu. Pomagają one chronić właścicieli marek i klientów przed fałszowaniem. Kody w programie „Transparency” są opatrzone logo Transparency „T” i nie mogą być zakryte przez żadną inną etykietę ani nie mogą zakrywać żadnej innej etykiety. Aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć przykładową naklejkę, odwiedź stronę programu Transparency.