Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Szablony wiadomości e-mail na potrzeby komunikacji kupujący–sprzedawca

Jako sprzedawca możesz mieć masę wiadomości, które często wysyłasz do kupujących. Zamiast przepisywać tę samą wiadomość za każdym razem, możesz tworzyć szablony najczęściej używanych odpowiedzi, które wysyłasz do kupujących lub używać szablonów Amazon do wysyłania nowych wiadomości.

Funkcja szablonu odpowiedzi jest częścią Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą, do których można uzyskać dostęp, klikając łącze Wiadomości w prawym górnym rogu strony głównej Twojego konta sprzedawcy.

Aby wysłać nową wiadomość do kupujących, możesz skorzystać z opcji dostępnych na stronie Skontaktuj się z kupującym.

Utwórz szablon odpowiedzi

Przejdź do sekcji Zarządzaj szablonami aby utworzyć szablon lub wykonaj następujące kroki:

  1. W prawym górnym rogu strony głównej Twojego konta sprzedawcy kliknij Wiadomości, aby przejść do Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą.
  2. Kliknij łącze Zarządzaj szablonami wiadomości e-mail po prawej stronie obrazu.
  3. Kliknij przycisk Utwórz szablon .
  4. Wprowadź nazwę szablonu w polu Nazwa szablonu i tekst szablonu w polu Tekst szablonu.
  5. Utwórz lub zaznacz tagi, które zostaną skojarzone z tym szablonem. Tagi sklasyfikują Twój szablon i ułatwią znalezienie go, kiedy zechcesz go użyć następnym razem.
  6. Kliknij przycisk Zapisz aby zakończyć.

Wykonaj następujące kroki, aby użyć szablonu odpowiedzi:


  1. W prawym górnym rogu strony głównej Twojego konta sprzedawcy kliknij Wiadomości aby przejść do strony Wiadomości między kupującymi a sprzedawcą.
  2. Kliknij przycisk Wybierz szablon nad polem Odpowiedz.
  3. Pojawi się wyskakujące okienko z etykietą Szablony. Wybierz szablon, którego chcesz użyć z listy ostatnio używanych szablonów.
  4. Tekst szablonu pojawi się w polu Odpowiedz .

    Opcjonalnie: Spersonalizuj wiadomość przed jej wysłaniem.

  5. Kliknij przycisk Odpowiedz aby wysłać wiadomość.

Edytowanie lub usuwanie szablonu

Przejdź do sekcji Zarządzaj szablonami aby edytować lub usunąć szablon i wykonaj następujące kroki:

  1. W prawym górnym rogu strony głównej Twojego konta sprzedawcy kliknij Wiadomości aby przejść do strony Wiadomości między kupującym a sprzedawcą.
  2. Kliknij łącze Zarządzaj szablonami wiadomości e-mail.
  3. Kliknij przycisk Edytuj lub Usuń obok szablonu, który chcesz zmienić.
    • Aby usunąć szablon, kliknij przycisk Usuń i potwierdź Czy na pewno chcesz usunąć ten szablon?
    • Aby edytować szablon, kliknij przycisk Edytuj aby zmienić szablon i zapisać zmiany.


Szablony wiadomości e-mail na potrzeby komunikacji kupujący–sprzedawca


Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates