Ten artykuł dotyczy sprzedaży w: Polska

Wymagania dotyczące produktów FBA sprzedawanych jako nowe

Aby Twoje zapasy zostały sprzedane jako Nowe na Amazon, muszą dotrzeć do centrum logistycznego w dobrym stanie i bez wad.

Światowej klasy dział obsługi klienta firmy Amazon zależy od jakości dostarczanych przez nas produktów. Nie tylko klienci skorzystają, ale i ty też. Na przykład, jeśli zewnętrzne opakowania wysyłkowe dotrą do centrum logistycznego z widocznymi uszkodzeniami, mogą zostać odrzucone.

Produkty oferowane jako „Nowe”

  • Produkty sprzedawane jako „Nowe” muszą być w zupełnie nowe, nieużywane.
  • Produkty sprzedawane w stanie „Nowy” będą sprawdzane i oznaczane jako nienadające się do sprzedaży w przypadku zadrapań, wgnieceń, zużycia, zagnieceń, przedarć lub gdy ich stan nie będzie wystarczający, aby uznać je za nowe.

Produkty oferowane jako „Używane”

Produkty sprzedawane jako „Używane” również będą sprawdzane i przesuwane na pozycję „Nie nadaje się do sprzedaży” tylko wtedy, gdy zostaną uznane za nieodpowiednie, np. nie nadające się do celu, wybrakowane, bezużyteczne, niehigieniczne itp.

Większość przewoźników ponosi ograniczoną odpowiedzialność za szkody lub straty w transporcie, w zależności od przyczyny. Jeśli Twoje produkty ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zalecamy złożenie reklamacji u przewoźnika. Amazon nie ponosi odpowiedzialności za szkody podczas wysyłki do nas.

Książki

Produkty przeznaczone do sprzedaży jako „Nowe” nie będą akceptowane, jeśli dotrą w następujących stanach:

Uszkodzenie wodą

Uszkodzenie wodą

Rozdarte lub postrzępione grzbiety

Rozdarte lub postrzępione grzbiety

Zużycie wynikające z przechowywania

Zużycie wynikające z przechowywania

Podarte lub wycięte okładki lub strony

Podarte lub wycięte okładki lub strony

Produkty multimedialne

Produkty multimedialne przeznaczone do sprzedaży jako „Nowe” nie będą akceptowane, jeśli dotrą w następujących stanach:

Wypaczone lub pomarszczone opakowanie

Wypaczone lub pomarszczone opakowanie

Brudne, poplamione lub ze śladami wody

Brudne, poplamione lub ze śladami wody

Pęknięte lub połamane okładki

Pęknięte lub połamane okładki

Produkty inne niż multimedia

Produkty inne niż multimedialne przeznaczone do sprzedaży jako „Nowe” nie będą akceptowane, jeśli dotrą w następujących stanach:

Wymaga przygotowania, ale przybywa bez przygotowania

Wymaga przygotowania, ale przybywa bez przygotowania

Uszkodzone opakowanie zewnętrzne

Uszkodzone opakowanie zewnętrzne

Brudne

Brudne

Uszkodzone opakowanie detaliczne lub brak opakowania (np. folia termokurczliwa lub opakowanie z plastikową powłoką)

Uszkodzone opakowanie detaliczne lub brak opakowania (np. folia termokurczliwa lub opakowanie z plastikową powłoką)
Uwaga: Zapoznaj się ze stroną pomocy Wymagania dotyczące pakowania i przygotowania FBA, aby upewnić się, że Twoje produkty nie zostaną uszkodzone podczas transportu i mogą zostać pomyślnie odebrane w centrach logistycznych Amazon.

Większość przewoźników ponosi ograniczoną odpowiedzialność za szkody lub straty w transporcie, w zależności od przyczyny. Jeśli Twoje jednostki ulegną uszkodzeniu podczas transportu, zalecamy złożenie reklamacji u przewoźnika. Amazon nie ponosi odpowiedzialności za szkody podczas wysyłki do nas.

Zaloguj się, aby skorzystać z narzędzia i uzyskać spersonalizowaną pomoc (wymagana przeglądarka). Zaloguj się


Docieraj do setek milionów klientów

Zacznij Sprzedaż na Amazon


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates